کفش هوشمند شیائومی معرفی شد

جمعه ۲۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
کمپانی شیائومی از کفش‌های هوشمند خود رونمایی کرد.
تبلیغات

امروزه لوازم هوشمند مرتبط با حوزه‌ی سلامت توسط کمپانی‌های مختلف تولید می‌شوند. شیائومی در این زمینه با مچ‌بند هوشمند خود توانست محبوبیت زیادی در بین کاربران علاقه‌مند حوزه سلامت پیدا کند؛ حالا این شرکت اولین کفش‌های هوشمند خود را هم معرفی کرده است. نام رسمی این کفش‌ها 90Minutes Ultra Smart Sportwear است و با همکاری کمپانی اینتل تولید شده است. درواقع ماژول کوچک اینتا مرکز پردازشی این کفش‌ها محسوب می‌شود.

قیمت هر جفت از کفش‌های مورد اشاره ۳۰۰ یوان چین یعنی در حدود ۴۴ دلار آمریکا است. عمر باتری این محصول نیز ۶۰ روز اعلام شده و می‌تواند تمام حرکات و جابجایی‌های افراد را از راه رفتن گرفته تا دویدن و حتی بالا رفتن از ارتفاعات را ردیابی کند. در پایان روز نیز گزارشی از مسافت طی شده، سرعت میانگین و میزان کالری سوازنده شده توسط کاربر توسط این کفش‌های هوشمند ارائه می‌شود.

این کفش‌های بسیار نرم بوده و به نحوی طراحی شده‌اند که پای افراد بر روی سطوح لیز نخورد. علاوه بر این، کفش‌های هوشمند شیائومی از طراحی خمیده و کفی‌های ضد باکتری بهره گرفته‌اند. این محصول در چهار رنگ و از اواسط ماه اوریل سال میلادی جاری به بازار عرضه خواهد شد. از جمله رنگ‌های در نظر گرفته شده برای مدل مردانه مشکی و آبی و برای مدل زنانه مشکی و صورتی است. علاوه بر این کفش‌های هوشمند شیائومی در یک مدل ویژه با رنگ آبی نیز در دسترس علاقمندان قرار خواهد گرفت که این مدل در تاریکی می‌درخشد.

برای پیش‌خرید این کفش‌ها می‌توانید به وب‌سایت شیائومی مراجعه کنید. همانطور که گفته شد این محصول از ۱۵ آوریل ۲۰۱۷ در چین عرضه خواهد شد. در مورد عرضه‌ی جهانی این کفش‌های هوشمند هنوز هیچ اطلاعاتی اعلام نشده است.

نظر شما در این مورد چیست؟ 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات