ال جی واچ اسپرت و استایل با اندروید ور 2 معرفی شدند

چهارشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
ساعت های هوشمند جدید ال جی به همراه نسخه دوم اندروید ور دقایقی پیش معرفی شدند.
تبلیغات

ساعت‌های هوشمند جدید ال‌جی بالاخره معرفی شدند. ال‌جی واچ استایل و ال‌جی واچ اسپرت هر دو دارای صفحه نمایش P-OLED دایره‌ای هستند و از ۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی، ارتباطات وای‌فای و بلوتوث، پردازنده‌ی پوشیدنی اسنپدراگون ۲۱۰۰ با فرکانس کاری ۱.۱ گیگاهرتز، شارژ بی‌سیم و مقاومت در برابر گردوخاک و آب بهره می‌برند.

ال جی جی واچ

همانطور که از نام آن نیز پیدا است، ال‌جی واچ اسپرت با صفحه نمایش ۱.۳۸ اینچی برای افراد حرفه‌ای و ورزشکاران مناسب است؛ چرا که به ژیروسکوپ، شتاب‌سنج، بارومتر و همچنین جی‌پی‌اس مجهز شده‌ است. این ساعت از ارتباطات LTE و NFC نیز برای بهره‌گیری از اندروید‌ پی، استفاده می‌کند. همچنین نسخه‌ی اسپرت دارای رم بیشتر (۷۶۸ مگابایت در مقابل ۵۱۲ مگابایت رم نسخه استایل) و باتری ۴۳۰ میلی‌آمپر ساعتی است.

ال جی جی واچ

نسخه‌ی استایل ساعت ال‌جی دارای باتری ۲۴۰ میلی‌آمپر ساعتی است و صفحه نمایش ۱.۲ اینچی دارد و در سه رنگ تیتانیوم، رزگلد و نقره‌ای عرضه خواهد شد. بند این ساعت از چرم است اما نسخه‌ی استایل، از LTE، GPS و NFC بهره نمی‌برد.

اندروید ور ۲ به همراه این دو ساعت رسما عرضه شده و البته فعلا محدود به این دو ساعت است. قیمت نسخه‌ی اسپرت این ساعت ۳۴۹ دلار است و نسخه‌ی استایل برچسب قیمتی ۲۴۹ دلاری دارد. هر دوی این ساعت‌ها از ۲۲ بهمن ماه آماده‌ی فروش خواهند بود.

ال جی جی واچ
ال جی جی واچ
ال جی جی واچ
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات