اچ‌پی با همکاری یک طراح مد، ساعت هوشمند خارق‌العاده، تولید کرد

شنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۳ - ۰۱:۰۹
مطالعه 1 دقیقه
اچ‌پی یک ساعت هوشمند به زیبایی موتو ۳۶۰ طراحی کرده است؛ ساعت هوشمندی که علاقمندان مد و زیبایی را هدف قرار داده است. در طراحی ساعت MB Chronowing  از مایکل باستین، طراح مُد کمک گرفته شده است.
تبلیغات

ساعت هوشمند جدید اچ‌پی‌ با سیستم‌عامل اندروید و iOS سازگار خواهد بود. این ساعت  امکانات رایج در ساعت‌های هوشمند را در ظاهری شبیه به ساعت‌های کلاسیک ارائه می‌‌کند.

از طریق ساعت MB Chronowing شما می‌توانید موسیقی در حال پخش در تلفن خود را تغییر دهید، اعلانیه‌ی مربوط به پیغام‌ها یا ایمیل‌ها را دریافت کنید و تقویم و زنگ هشدارها را بین ساعت و تلفن هوشمند خود، همگام نمایید.

طراحی و شکل و شمایل ظاهری، یکی از مهم‌ترین معیارهای کاربران برای انتخاب یک ساعت مچی است. فرقی نمی‌کند که این ساعت، کلاسیک باشد یا یک ساعت هوشمند؛ اگر قرار باشد یک ساعت مچی مورد توجه‌ کاربران قرار گیرد، باید طراحی جذابی داشته باشد. اچ‌پی نیز این موضوع را به خوبی درک کرده و از طراح مد و فشن برای ساخت ساعت هوشمند خود کمک گرفته است.

ساعت هوشمند جدید اچ‌پی در رنگ نقره‌ای با قیمت ۳۴۹ دلار از هفته‌ی آینده در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. اگر مایل باشید تا ۶۴۹ دلار هزینه کنید می‌‌توانید نسخه‌ی مشکی رنگ این ساعت را با شیشه‌ی سافایر و بند چرمِ تمساح تهیه کنید.

نظر شما در باره‌ی شکل و شمایل ظاهری ساعت مچی اچ‌پی چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات