تیم‌کوک: شما از اپل‌واچ بسیار استفاده خواهید کرد؛ اپل واچ هر روز باید شارژ شود

سه‌شنبه ۶ آبان ۱۳۹۳ - ۱۹:۱۹
مطالعه 2 دقیقه
اپل در جریان مراسم معرفی آیفون‌ ۶ و ۶ پلاس خود، ساعت‌هوشمند اپل‌واچ را معرفی کرد و وعده‌ی عرضه‌ی آن‌ را در اوایل سال ۲۰۱۵ میلادی داد. تیم‌کوک، مدیرعامل اپل با حضور در کنفرانس وال‌استریت‌ژورنال بار دیگر به این موضوع اشاره کرد که اپل‌واچ باید بصورت روزانه شارژ شود.
تبلیغات

تیم‌کوک با تمجید از ساعت‌هوشمند اپل و اشاره به اظهار علاقه‌ی فعالین سایر حوزه‌ها به  اپل‌واچ، گفت:

جانی آیوی و دوستان وی در تیم طراحی کار قابل ستایشی را انجام دادند، چراکه این افراد ساعت‌هوشمند را به‌عنوان یک ابزار شخصی که توسط کاربران مورد استفاده قرار خواهد گرفت، در نظر گرفتند، نه یک گجت جدید که تنها توسط گیک‌ها مورد استفاده قرار گیرد.

تیم‌کوک در جریان برگزاری کنفرانس معرفی آیفون‌های خود، اپل واچ را نیز معرفی کرد. در جریان این کنفرانس سخنی از عمرباتری ساعت‌هوشمند اپل به میان نیامد، اما گزارش‌هایی که پس از کنفرانس اپل منتشر شدند، نشان از لزوم شارژ روزانه‌ی اپل واچ داشتند. به‌نظر می‌رسد اپل هنوز راهی برای افزایش عمرباتری اپل‌واچ پیدا نکرده است.

هرچند تیم‌کوک در جریان مصاحبه‌ی خود با وال‌استریت‌ژورنال اطلاعاتی را در مورد جزئیات اپل‌واچ ارائه نکرد، اما وی به این نکته اشاره کرد که این ساعت باید هر روز شارژ شود. وی عنوان کرده که اپل‌واچ طوری طراحی شده است که کاربران بسیار از آن استفاده خواهند کرد. او تلاش می‌کند تا ساعت هوشمند ساخت اپل را بسیار کاربردی عنوان کند.

وی همچنین به این موضوع اشاره کرد که اپل در حال یادگیری الگوی استفاده‌ی کاربران از ساعت است.

تیم‌کوک چند روز پیش در بازدید از کشور چین، اظهار نظر جالبی را در مورد اپل واچ داشت. از نظر تیم‌کوک، کاربران پس از کار با اپل‌واچ این سوال را از خود خواهند پرسید که چگونه بدون در اختیار داشتن آن، زندگی می‌کرده‌اند؟!

نظر شما در مورد ساعت‌هوشمند اپل چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات