دستبند هوشمند لنوو قادر به باز کردن قفل پی‌سی است

شنبه ۳ آبان ۱۳۹۳ - ۲۳:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
بازار گجت‌های پوشیدنی رفته‌رفته در حال گسترش است و شاهد عرضه‌ی انواع متنوع این محصولات به بازار هستیم. لنوو به‌عنوان تولیدکننده‌ی بزرگ پی‌سی و تلفن‌هوشمند، به دنبال تولید دست‌بند هوشمند رفته تا شانس خود را در این بازار امتحان کند. هرچند این کمپانی دست بند هوشمند خود، SW-B100 را رسما معرفی نکرده، اما اطلاعات آن در وب‌سایت لنوو قرار گرفته است.
تبلیغات

از جمله‌ی ویژگی‌های این دست‌بند هوشمند که SW-B100 نام دارد، می‌توان به سنسور ضربان‌سنج، گام‌شمار، ثبت‌کننده‌ی میزان خواب و ماشین حساب سلامتی به‌همراه قابلیت محاسبه‌ی کالری و مسافت طی شده اشاره کرد. لنوو با الگوبردای از دست‌بند هوشمند کمپانی چینی شیائومی، Mi Band، دست‌هوشمند خود را با قابلیت باز کردن قفل پی‌سی روانه‌ی بازار خواهد کرد؛ از این‌رو کاربران قادر خواهند بود تا بدون نیاز به وارد کردن رمز عبور و تنها با نزدیک‌شدن به پی‌سی قفل کامپیوتر خود را باز کنند.

براساس شنیده‌ها، SW-B100 از ویندوزفون نیز پشتیبانی خواهد کرد، که البته چنین نکته‌ای در صفحه‌ی مربوط به این محصول در وب‌سایت لنوو ذکر نشده است. براساس اطلاعات موجود این دست‌بند هوشمند از تلفن‌های‌هوشمند اندرویدی نسخه‌ی ۴.۳ به بالا و iOS نسخه‌ی ۷.۱ به بالاتر پشتیبانی خواهد کرد.

امکانات و قابلیت‌های این دست‌بند هوشمند شامل مواردی است که در ادامه لیست شده‌اند:

  • گام‌شمار، مسافت‌سنج، کالری‌متر، سنسور ضربان قلب سنج با قابلیت نمایش گراف بصورت روزانه، هفتگی و ماهانه در اپلیکیشن مربوطه
  • محاسبه‌کننده‌ی میزان خواب و قابلیت نمایش گراف بصورت روزانه، هفتگی و ماهانه در اپلیکیشن مربوطه
  • قابلیت جفت‌شدن با ابزار‌های‌هوشمند و اعلام تماس دریافتی و پیام کوتاه
  • یادآور زنگ با قابلیت اطلاع‌رسانی در ساعت کوک شده و یادآوری موارد قرارملاقات‌ها و تمرین‌ها ورزشی
  • قابلیت به اشتراک‌گذاری اطلاعات
  • قابلیت بازکردن و قفل کردن پی‌سی بدون نیاز به وارد کردن رمز عبور

هنوز اطلاعاتی در مورد عمر باتری این دستبند‌هوشمند و همچنین قیمت آن منتشر نشده، اما برخی از شایعات حکایت از عمر باتری ۷ روزه این تلفن‌هوشمند دارند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات