هدست واقعیت مجازی هواوی وی آر با قیمت ۸۸ دلاری رونمایی شد

دوشنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
هواوی ساعاتی پیش هم‌زمان با رونمایی از میت ۹ و میت ۹ پورشه دیزاین در شانگهای، هدست واقعیت مجازی هواوی وی آر ۸۸ دلاری را نیز رونمایی کرد.
تبلیغات

پس از رونمایی از میت ۹ و میت ۹ پورشه دیزاین طی مراسمی در شهر مونیخ، این کمپانی چینی با برگزاری مراسمی در شهر شانگهای، این دو گوشی هوشمند را برای هم‌وطنانش نیز معرفی کرد. هواوی در کنار رونمایی از پرچم‌داران جدید خود، هدست واقعیت مجازی هواوی وی آر را هم رونمایی کرده که ۸۸ دلار قیمت دارد.

هواوی وی آر

البته باید به این نکته اشاره کرد که هواوی وی آر یک محصول کاملا جدید نیست و چینی‌ها نسخه‌ای از این هدست را هم‌زمان با رونمایی پی ۹ معرفی کرده بودند. از نظر ظاهری هواوی وی آر شبیه به گیر وی آر سامسونگ با رنگ سفید است که از وجود بندهای کنترلی در بالای سر بهره می‌برد.

زاویه‌ی دید هواوی وی آر ۳۶۰ درجه است و از رزولوشن 2K با QHD با قابلیت همگام‌سازی صدا پشتیبانی می‌کند. هواوی وی آر از گوشی‌های هوشمند ۵.۵ اینچی نظیر میت ۹، میت ۹ پورشه دیزاین و پی ۹ پلاس پشتیبانی می‌کند. هواوی اطلاعاتی در خصوص اینکه آیا پی ۹ با سایز ۵.۲ اینچ را می‌توان با هدست واقعیت مجازی این کمپانی استفاده کرد، ارائه نکرده است.

هواوی اعلام کرده که خریداران هدست واقعیت مجازی هواوی وی آر قادرند پس از خرید این گوشی هوشمند از وجود بیش از ۵۰۰۰ فیلم سینمایی، صدها ویدیوی پانورامیک و شماری از بازی‌ها با پشتیبانی از واقعیت مجازی به‌صورت رایگان استفاده کنند. همان‌طور که اشاره کردیم هدست واقعیت مجازی هواوی با برچسب قیمت ۸۸ دلاری راهی بازار خواهد شد.

هواوی همچنین لوازم جانبی دیگری نظیر انواع کاورها برای سری میت ۹ نیز رونمایی کرد.

لوازم جانبی هواوی وی آر

نظر شما در مورد هواوی وی آر چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات