ساعت هوشمند آنر S1 روز ۲۷ مهر همراه گوشی آنر 6X معرفی می‌شود

چهارشنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
با توجه به تصویر تبلیغاتی جدید ساعت‌هوشمند آنر S1 این محصول به همراه گوشی‌هوشمند آنر 6X در روز ۲۷ مهرماه معرفی خواهد شد.
تبلیغات

امروز صبح یک تیزر تبلیغاتی جدید در مورد ساعت هوشمند جدید برند آنر (Honor) موسوم به Honor S1 منتشر شده است. این تیزر به ما نشان می‌دهد که ساعت یاد شده مجهز به نمایشگری گرد خواهد بود و لوگوی S1 نیز در وسط نمایشگر دایره‌ای این محصول در تصویر تبلیغاتی یاد شده، به چشم می‌خورد. این ساعت‌هوشمند از سیستم‌عامل اندروید  ور بهره می‌برد و صفحه‌نمایش آن ۱.۴ اینچی و از نوع AMOLED خواهد بود. رزولوشن این نمایشگر نیز ۴۰۰ در ۴۰۰ پیکسل اعلام شده است. در ادامه‌ی مطلب با زومیت همراه باشید تا با مشخصات و قابلیت‌های دیگر این محصول آشنا شوید.

آنر S1 از رم ۵۱۲ مگابایتی بهره می‌برد و حافظه‌ی داخلی ذخیره‌سازی آن نیز ۴ گیگابایت در نظر گرفته شده است. ظرفیت باتری این ساعت‌هوشمند نیز ۳۰۰ میلی‌آمپرساعتی خواهد بود. قیمت و سایر مشخصات این محصول تا کنون مشخص نشده است. البته از آنجا که حدود یک هفته‌ی دیگر این ساعت رسما معرفی خواهد شد، به زودی جزئیات کامل در مورد سایر قابلیت‌های آن مشخص می‌شود. در تصویر تبلیغاتی مورد بحث به این موضوع هم اشاره شده که زمان معرفی آنر اس ۱، روز ۱۸ اکتبر (۲۷ مهرماه) است.

علاوه بر ساعت‌هوشمند مورد اشاره، در تاریخ ۱۸ اکتبر، شاهد معرفی یک گوشی‌هوشمند جدید از برند آنر موسوم به honor 6X نیز خواهیم بود. بد نیست اشاره کنیم که دعوت‌نامه‌های این رویداد پیش از این ارسال شده است. انتظار می‌رود در طی چند روز آینده، اطلاعات بیشتری در مورد دو محصول یاد شده یعنی ساعت‌هوشمند آنر S1 و گوشی‌هوشمند آنر 6X در دسترس قرار بگیرد. در زیر می‌توانید تصویر تیزر تبلیغاتی مورد بحث را مشاهده کنید.

honor s1

نظر شما در این مورد چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات