اچ‌تی‌سی قرار نیست در رویداد امروز از ساعت هوشمند رونمایی کند

چهارشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۱
مطالعه 2 دقیقه
اچ‌تی‌سی امشب ساعت ۲۳:۰۰، رویداد ویژه‌ای را برگزار می‌کند که قرار است در آن از تلفن یا تلفن‌های هوشمند جدید خود رونمایی کند. برخی بر این باور بودند که کمپانی تایوانی در کنفرانس امشب خود، علاوه بر معرفی تلفن‌های هوشمند از اولین ساعت هوشمند خود نیز رونمایی خواهد کرد. حال اچ‌تی‌سی تایید کرده که خبری از معرفی ساعت هوشمند در رویداد امشب نیست.
تبلیغات

اچ‌تی‌سی برنامه‌ای برای معرفی ساعت هوشمند در سال جاری میلادی ندارد. دلیل این موضوع، آماده نبودن موارد مختلف برای ساخت این محصول، اعلام شده است. پیش از این شایعه شده بود که اچ‌تی‌سی از چند ماه قبل کار بر روی ساخت یک ساعت هوشمند را آغاز کرده است. همچنین پیش بینی شده بود که ساعت هوشمند این شرکت تا پیش از پایان سال جاری روانه بازار خواهد شد.

اچ‌تی‌سی روز گذشته به ری-کُد گفته که قرار نیست ساعت هوشمند خود را تا زمانی که تجربه‌ی صحیحی را ارائه نکرده، عرضه کند.

نماینده‌ی اچ‌تی‌سی به این وب‌سایت گفته است که ما قصد داشتیم در پاییز امسال، ابزار پوشیدنی خود را عرضه کنیم. اما محصول مورد نظر ما هنوز آماده نشده است.

به نظر می‌رسد هدف اچ‌تی‌سی برای طراحی و تولید گجت پوشیدنی فراتر از دیگر تولیدکنندگان این حوزه‌ همچون اپل، سامسونگ، موتورولا، ال‌جی و دیگر شرکت‌ها است. ممکن است ساعت هوشمند این شرکت نیز مبتنی بر Android Wear باشد؛ اما براساس گفته‌های مدیر ارشد اچ‌تی‌سی در امریکا، آن‌ها به دنبال ساخت محصول متفاوتی هستند. آن‌ها قصد دارند تا گجت‌پوشیدنی‌ بسازنند که اهداف عمومی بسیاری را ارائه کند.

مدیر لابراتوار خلاقیت اچ‌تی‌سی در این باره گفته است:

وقتی ما با محصول خود وارد بازار شویم، می‌خواهیم مطمئن باشیم که آن محصول از جنبه‌های مختلف قوی باشد و دلایل محکمی برای آنکه مردم محصول را به دست خود ببندند وجود داشته باشد. ما باور داریم که استراتژی صحیحی را پیش گرفتیم و می‌خواهیم این محصول را در زمان درست وارد بازار کنیم. راستش را بخواهید، ما فکر می‌کنیم که هنوز کسی نتوانسته این کار را درست انجام دهد.

اچ‌تی‌سی بصورت غیر مستقیم تمام تولیدکنندگان ساعت‌های هوشمند را خطاب قرار داده و محصول آن‌ها را نابالغ دانسته است. اچ‌تی‌سی قصد دارد کاری که دیگر تولیدکنندگان موفق به انجام آن نشده‌اند را انجام دهد و باید دید در این راه تا چه میزان موفق عمل خواهد کرد.

به هر حال دست کم می‌دانیم که اچ‌تی‌سی طراحی و ساخت حداقل یک گجت پوشیدنی را در برنامه دارد و احتمالا این محصول سال آینده میلادی روانه‌ی بازار خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات