سامسونگ یک ساعت‌هوشمند مجهز به سنسور اثر انگشت را در MWC 2015 معرفی می‌کند

جمعه ۲۸ شهریور ۱۳۹۳ - ۲۳:۰۷
مطالعه 2 دقیقه
حوزه‌ی ساعت‌های‌هوشمند از جمله‌ی عرصه‌های نوپایی است که هنوز کمپانی‌ خاصی نبض بازار را به دست نگرفته، شاید به همین دلیل است که سامسونگ با تلاشی مثال‌زدنی در حال تولید انواع مختلفی از این ساعت‌های‌هوشمند در یک سال اخیر بوده و همچنان به آن ادامه می‌دهد، چراکه براساس آخرین اخبار این کمپانی درصدد عرضه‌ی ساعت‌هوشمند مجهز به سنسور اثرانگشت در کنفرانس موبایل بارسلون است.
تبلیغات

تلاش سامسونگ در عرصه‌ی تولید ساعت‌های‌هوشمند نشان از این دارد که این کمپانی درصدد تبدیل خود به بازیگر اصلی در این حوزه است؛ چراکه کره‌ای‌ها در جریان برگزاری نمایشگاه IFA 2014 نیز از نسخه‌ی جدید ساعت‌هوشمند خود با نام‌ و Gear S پرده برداشتند، اما به‌نظر می‌رسد در ماه‌های آتی نیز باید شاهد عرضه‌ی گجت پوشیدنی دیگر باشیم.

براساس اطلاعاتی که یکی از منابع داخلی سامسونگ در اختیار نشریات کره‌ای قرار داده، این کمپانی در حال کار روی ساعت‌هوشمند جدیدی است که میزبان ویژگی‌های خاصی خواهد بود که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به سنسور اثرانگشت اشاره کرد که به‌نظر می‌رسد برای انجام پرداخت‌هایی با همکاری Paypal مورد استفاده قرار خواهد گرفت. گویا سیستم پرداخت جدید مورد استفاده در این ساعت‌هوشمند اطلاعاتی را نیز در مورد فروشگاه‌های نزدیک در اختیار کاربر خواهد گذاشت تا کاربر پیش از ورود به فروشگاه تصمیم خود مبنی بر خرید کالاهای مورد نظر را بگیرد.

در مورد سنسور اثرانگشت مورد استفاده در این ساعت‌هوشمند، شنیده‌ها حکایت از همکاری سامسونگ با کمپانی Synaptic دارد. هرچند نمی‌توان به قطعیت در مورد اطلاعات گزارش منتشر شده اظهار نظر کرد، اما باید به این نکته نیز اشاره کرد که شنیده‌هایی نیز مبنی بر فعالیت Synaptic برای تولید سنسورهای اثر انگشت به‌منظور استفاده در گجت‌های پوشیدنی مطرح شده است که محصول نهایی در سال ۲۰۱۵ روانه‌ی بازار خواهد شد.

براساس گزارش Business Korea که این اطلاعات در آن ارائه شده است، سامسونگ در نظر دارد تا این محصول را در کنگره‌ی موبایل بارسلون در ماه فوریه یا اوایل اسفند ماه معرفی و روانه‌ی بازار کند که تقریباً همزمان با عرضه‌ی ساعت‌هوشمند اپل به بازار خواهد بود. برای اطمینان از عرضه‌ی چنین محصولی باید در انتظار انتشار اخبار دقیق‌تر باشیم.

نظر شما در این خصوص چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات