ساعت هوشمند موتو 360 باید هر شب شارژ شود

یک‌شنبه ۲۳ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۰
مطالعه 2 دقیقه
با انقلابی که در زمینه‌ی دستگاه‌های پوشیدنی به وجود آمده و چندین ساعت و دستبند هوشمند که در نمایشگاه IFA امسال معرفی شدند، شاید خیلی از ما به خرید یکی از این گجت‌های پوشیدنی علاقه‌مند شده باشیم؛ اما آیا در اختیار داشتن این دستگاه باعث آرامش و افزایش راحتی می‌شود یا نگرانی شارژ آن هم به نگرانی‌های ما اضافه خواهد شد!
تبلیغات

برای خیلی از ما تمام شدن باتری تلفن همراه در میانه‌ی روز یک کابوس واقعی است. قبلاً در بررسی اندروید ویر گفتیم که استفاده‌ی اصلی ساعت هوشمند علاوه بر نمایش زمان و تاریخ مثل بقیه‌ی ساعت‌ها، به عنوان دستگاهی جانبی در کنار تلفن همراه و نمایش دهنده‌ی اعلانیه‌ها خواهد بود؛ بنابراین نگرانی کمتری از تمام شدن باتری ساعت هوشمند نسبت به تلفن همراه وجود دارد. اما افرادی که استفاده از ساعت هوشمند زیبای موتورولا یعنی موتو ۳۶۰ را تجربه کرده‌اند آن را بسیار اعتیاد آور توصیف می‌کنند و هرروز وابستگی بیشتری به آن پیدا کرده‌اند، همین وابستگی می‌تواند تجربه‌ی به اتمام رسیدن باتری و خاموش شدن این دستگاه را در میانه‌ی روز ناراحت کننده‌تر کند.

با استفاده‌ی سنگین از این ساعت نباید بیشتر از ۱۲ ساعت انتظار عمر باتری از آن را داشته باشید. طبق بررسی انجام شده توسط سایت انگجت اگر روشنایی خودکار نمایشگر روشن باشد و هشدارهای شبکه‌های اجتماعی و ایمیل‌های رسیده بر روی موتو ۳۶۰ دریافت شود، همچنین با چندین بار استفاده از نقشه و فرمان صوتی در یک روز کاری، هنگام غروب خورشید باتری ساعت هوشمند به ۹٪ خواهد رسید، حال اگر استفاده محدودتری از این دستگاه داشته باشید در همین زمان می‌توانید انتظار ۲۳٪ باتری باقی‌مانده را داشته باشید. البته استفاده از ساعت هوشمند به خاطر قابلیت‌های ویژه‌ی آن ارزشمند است در غیر این صورت ساعت‌های معمولی نیز، زمان و تاریخ را به خوبی نشان می‌دهند.

موتورولا در موتو ۳۶۰ از پردازنده‌ی قدیمی TI OMAP 3630 استفاده کرده است که برای ساعت‌های هوشمند بهینه نیست همچنین باتری ۳۰۰ میلی‌آمپرساعتی این دستگاه نیز بسیار ضعیف است بنابراین می‌توان انتظار داشت در نسل‌های بعدی شاهد عمر باتری مناسب‌تری در ساعت‌های هوشمند باشیم.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات