بهترین‌های نمایشگاه IFA 2014 از نگاه زومیت

دوشنبه ۱۷ شهریور ۱۳۹۳ - ۲۱:۴۲
مطالعه 6 دقیقه
عموما نمایشگاه IFA بر روی محصولات صوتی و تصویری تمرکز دارد. اما زمان مناسب این نمایشگاه باعث شد تا امسال کمپانی‌های فعال در حوزه‌ی موبایل و ابزارهای پوشیدنی فرصت را غنیمت شمرده و جدیدترین محصولات خود را در برلین رونمایی کنند. در این مقاله قصد داریم بهترین محصولات معرفی شده در IFA را انتخاب کنیم.
تبلیغات

امروز دو مقاله‌‌ی «بهترین گجت‌های پوشیدنی معرفی شده در نمایشگاه IFA 2014» و «بهترین گوشی‌های هوشمند معرفی شده در نمایشگاه IFA 2014» را برای معرفی شاخص‌ترین محصولات معرفی شده در شاخه‌ی موبایل و گجت‌های پوشیدنی منتشر کردیم و نظر شما را در باره بهترین هر شاخه جویا شدیم. در این مقاله بهترین محصولات IFA 2014 از نگاه زومیت را برایتان لیست می‌کنیم:

گلکسی نوت 4
XPERIA Z3

 

جی واچ آر
اسمارت بند تاک

 

Gear VR
روبات جاروبرقی دایسون 360 Eye

آیفا پر از لوازم خانگی مختلف بود از جاروبرقی‌های هوشمند گرفته تا ماشین‌های لباس‌شویی که از طریق تلفن‌های هوشمند قابل کنترل بودند. کمپانی‌های مختلف نشان دادند که در تلاش هستند تا خانه‌های ما را هر چه سریع‌تر هوشمند کنند. در این بین ربات کارآمد و بسیار زیبای دایسون بیش از همه نظر ما را به خود جلب کرد. روبات جاروبرقی شگفت‌انگیز  Dyson 360 Eye

 

Core M
فیلیپس تلویزیون

امسال در IFA،‌ شرکت‌های ال‌جی، سونی، پاناسونیک، سامسونگ و دیگر تولیدکنندگان مطرح تلویزیون از محصولات اولترا اچ‌دی‌، OLED،‌ خمیده و غیره رونمایی کردند. اما در این بین فیلیپس با یک ایده‌ی خلاقانه وارد میدان شد و تلویزیونی را رونمایی کرد که نور اطراف اتاق نشیمن شما را براساس تصویری که در تلویزیون در حال پخش است تغییر می‌دهد تا غرق در برنامه مورد نظر خود شوید.

 

Xperia Z3 Tablet Compact
شارژر بی سیم نوکیا

مایکروسافت کوچک‌ترین غرفه را در آیفا در اختیار داشت. اما این کمپانی از دو تلفن میان رده بسیار خوب Lumia 830 و Lumia 730 رونمایی کرد. با این حال آنچه بیش از دیگر محصولات مایکروسافت نظر ما را به خود جلب کرد، ایده‌ی جالب این شرکت‌ برای بهره‌وری بیشتر از شارژرهای بی‌سیم و معرفی نسل جدید شارژرهای سازگار با فناوری QI بود.

به نظر شما بهترین محصول معرفی شده در آیفا کدام است؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات