بروزرسانی Android Wear با امکانات جدید برای تمام دستگاه‌ها در راه است

یک‌شنبه ۱۶ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۴
مطالعه 2 دقیقه
گوگل با معرفی و عرضه‌ی سیستم‌عامل Android Wear که بصورت اختصاصی برای ساعت‌های هوشمند طراحی و توسعه یافته، وارد بازی ابزارهای پوشیدنی شد. تا کنون تعدادی تولیدکننده‌ی مطرح از این سیستم‌عامل بهره برده و برخی نیز ساعت‌های بسیار جذابی به بازار روانه کرده‌اند. اما همانطور که انتظار می‌رود، بروزرسانی‌های فراوانی در انتظار این اکوسیستم نشسته است.
تبلیغات

 سیستم‌عامل اندروید ویر گوگل در حال حاضر در نسخه‌های اولیه به سر می‌برد و همچون هر سیستم‌عامل دیگری، هنوز جای کار بسیاری برای بهبود، بهینه‌سازی و افزودن ویژگی‌های جدید وجود دارد. گوگل امروز اعلام کرده که این شرکت در حال کار بر روی یک بروزرسانی جدید برای Android Wear است که برای تمامی دستگاه‌های موجود مبتنی بر این پلتفرم و نیز تمامی ساعت‌های جدید معرفی شده ارائه خواهد شد.

این بروزرسانی جدید مجموعه‌ای از کاربردی‌ترین ویژگی‌ها را به این سیستم عامل خواهد افزود. بر همین اساس، بروزرسانی مذکور امکان پشتیبانی از صفحه ساعت‌های اختصاصی و افزودن طرح‌های جدید به چهره‌ی ساعت را فراهم خواهد کرد. بنابراین کاربر با دریافت نسخه‌ی جدید قادر خواهد بود صفحه‌ی خانگی ساعت خود را شخصی‌سازی کرده و اطلاعات مهمی که مد نظر دارد را به نحو موثرتری دریافت کند. توسعه‌دهندگان بزودی کار بر روی صفحات ساعت را آغاز خواهند کرد که این صفحات همچون لانچرها و پوسته‌های اندروید، از طریق Google Play Store در دسترس کاربر قرار خواهند گرفت.

علاوه بر این، بروزرسانی مذکور با پشتیبانی از GPS همراه خواهد بود که به کاربران Android Wear امکان سنجش مسیر طی شده و نیز سرعت حرکت در مسیر و سایر موارد از این دست را خواهد داد. از همه مهم‌تر، همانطور که گفته شد این بروزرسانی برای تمامی دستگاه‌های مبتنی بر این سیستم‌عامل عرضه خواهد شد و علاوه بر آن، تمام دستگاه‌هایی که طی هفته‌های آینده روانه‌ی بازار می‌شوند نیز به این نسخه مجهز خواهند شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات