هواوی هم ساعت هوشمند مبتنی بر Android Wear تولید خواهد کرد: همه اندروید می‌پوشند!

شنبه ۱۵ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۷
مطالعه 2 دقیقه
بازار ابزارهای پوشیدنی داغ‌تر و داغ‌تر می‌شود و به نظر می‌رسد که انقلابی دیگر در دنیای تکنولوژی در راه است. هم‌اکنون در وضعیت آرامش پیش از طوفان هستیم و احتمالا ۲۰۱۵ را باید سال ساعت‌های هوشمند بدانیم. در این بین چینی‌ها نیز دندان تیز کرده‌اند و به خوبی از پتانسل‌های این نوع ابزارها آگاهند.
تبلیغات

هواوی، که در سال‌های نه چندان دور فقط آن را با تجهیزات مخابراتی‌اش می‌شناختیم، طی سال‌های اخیر به ارائه محصولاتی که بازار هدفشان، مصرف‌کننده نهایی است، مثل تلفن‌های هوشمند و تبلت‌ها روی آورده است. در ادامه این روند،  چند ماه پیش، TalkBand B1 معرفی شد که تصویر آن را در بالا مشاهده می‌کنید. اما به نظر نمی‌رسد که هواوی از بازار گجت‌های پوشیدنی دل کنده باشد، چرا که ریچارد یو، مدیرعامل هواوی اعلام کرده که این کمپانی چینی در حال آماده‌سازی ابزار پوشیدنی دیگری است که در سال آتی ارائه خواهد شد؛ این بار با اندروید ویر! وی در مصاحبه‌ای که در خلال نمایشگاه IFA با وب‌سایت انگجت انجام داده بود، به این موضوع اشاره کرد ولی جزئیات بیشتری  فاش نکرد و فقط گفت که این محصول «زیبا و خلاقانه» خواهد بود.

آقای یو هیچ چیزی لو نداد و فقط گفت که محصول هواوی نسبت به جدیدترین ساعت هوشمند سامسونگ، Gear S بسیار زیباتر خواهد بود. هواوی وارد رقابت سنگین جدیدی می‌شود، چرا که اچ‌تی‌سی هم از برنامه‌های خود برای گجت‌های پوشیدنی خبر داده است. امثال سونی، ایسوس، موتورولا و ال‌جی هم محصولاتی را در این حوزه ارائه کرده‌اند و احتمالا به مرور تولیدکنندگان بیشتری هم وارد این رقابت جدید شوند. از انجا که دستبند هوشمند این کمپانی قابلیت استفاده به عنوان یک هدست بلوتوث را نیز دارد، اصلا بعید نیست که ساعت هوشمند هواوی هم ویژگی‌های منحصر به فردی داشته باشد، تا خود را از سایر رقبا جدا کند.

کلیه اخبار و مقالات مرتبط با نمایشگاه را در صفحه‌ی zoomit.ir/ifa-2014/ دنبال کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات