تماشا کنید: مراحل ساخت ساعت هوشمند گیر اس 3 سامسونگ

یک‌شنبه ۲۱ شهریور ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
نمایشگاه ایفا ۲۰۱۶ میزبان معرفی محصولات مختلفی در حوزه‌ی فناوری بود. ساعت‌ هوشمند گیر اس ۳ سامسونگ نیز از جمله دستگاه‌هایی بود که در این نمایشگاه معرفی شد. این شرکت کره‌ای ویدیو جدیدی منتشر کرده که در آن به مراحل ساخت نسخه‌های مختلف این ساعت ا اشاره می‌شود. در ادامه‌ی مطلب با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

سامسونگ در نمایشگاه IFA امسال از دو ساعت‌هوشمند جدید خود موسوم به گیر اس ۳ کلاسیک و اس ۳ فرانتیر رونمایی کرد که این دو محصول، باعث شده‌اند تا نسبت به تکنولوژی‌های پوشیدنی خوش‌بین‌تر شویم. دوئل میان گوگل و اپل به طور بالقوه‌ای باعث شده تا سامسونگ و مجموعه دستگاه‌های این شرکت که از سیستم‌عامل تایزن بهره می‌برند، بتوانند به آرامی سهم بیشتری از بازار را در اختیار بگیرند. سامسونگ به تازگی یک ویدیو منتشر کرده که در آن در مورد طراحی جدید مدل‌های تازه معرفی شده‌ی گیر اس ۳ توضیحاتی را ارائه می‌دهد.

با توجه به آنچه در تبلیغات مربوط به دو مدل جدید گیر اس ۳ اعلام شده، برخی بر این باورند که این محصولات می‌توانند باعث ایجاد یک انقلاب در بازار ساعت‌های هوشمند شوند. امکان استفاده از سامسونگ‌پی که با استفاده از NFC تراکنش‌های مالی را انجام می‌دهد نیز در این ساعت‌ها ارائه می‌شود. برخی دیگر از نسخه‌های فرانتیر نیز از شبکه‌های LTE پشتیبانی می‌کنند. به لطف ظرفیت ۳۸۰ میلی‌آمپرساعتی باتری این ساعت‌ها، می‌توان با هر بار شارژ کامل تا چهار روز از آن‌ها استفاده کرد. در نهایت باید گفت با دو ساعت‌هوشمند جدیدی که سامسونگ معرفی کرده می‌توان گفت این محصولات حتی بدون نیاز به گوشی‌های هوشمند نیز کار خود را به خوبی انجام می‌دهد.

با توجه به سخت‌افزار بکار گرفته شده در این محصولات و نیز نرم‌افزارهای آن‌ها، حداقل آنطور که بر روی کاغذ می‌بینیم می‌توان گفت که این دستگاه‌ها بیشتر به یک کامپیوتر شبیه هستند. اما در نهایت با وجود چنین قابلیت‌هایی، این طراحی و شکل محصول است که باعث می‌شود افراد نسبت به خرید یک محصول بیشتر جذب شوند. از بین این دو مدل، ساعت هوشمند گیر اس ۳ کلاسیک بیشتر به ساعت‌های معمولی شباهت دارد ولی مدل فرانتیر شکل و شمایلی مقاوم‌تر دارد. در هر صورت باید تا اواخر سال جاری منتظر بمانیم تا ببینیم پس از عرضه‌ی این دو ساعت‌هوشمند به بازار، مشتریان این نوع محصولات تا چه میزان از آن‌ها استقبال خواهند کرد.

در ادامه توجه شما را به ویدیو جدید سامسونگ جلب می‌کنیم که در آن با حالتی سینمایی به مراحل ساخت گیر اس ۳ اشاره می‌شود. 

دانلود ویدیو

شما کدام یک مدل گیر اس ۳ را می‌پسندید؟ نظر خود را در این مورد با زومیت و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات