اینفوگرافیک رسمی مقایسه مشخصات گیر اس 3 و گیر اس 2 سامسونگ

پنج‌شنبه ۱۱ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
دیروز ساعت هوشمند گیر اس 3 (Gear S3) شرکت سامسونگ به طور رسمی در نمایشگاه ایفا 2016 رونمایی شد. اگر قصد اطلاع از تفاوت‌ها و شباهت‌های آن با ساعت هوشمند گیر اس 2 را دارید، همراه زومیت باشید تا نگاهی به اینفوگرافیک رسمی شرکت سامسونگ بیندازیم.
تبلیغات

همان‌طور که احتمالا اطلاع دارید، شرکت سامسونگ حدود چند ساعت پیش از ساعت هوشمند گیر اس 3 (Gear S3) خود به طور رسمی در نمایشگاه IFA 2016 رونمایی کرد. در صورتی که خواستار آگاهی از تفاوت‌ها و شباهت‌های گیر اس 3 با گیر اس 2 هستید، می‌توانید به اینفوگرافیک رسمی سامسونگ مراجعه کنید. چندین ویژگی جدید و تغییر در گیر اس 3 وجود دارد که لازم است از آن‌ها مطلع شوید. همه‌ی این تغییرات در اینفوگرافیک منتشر شده قابل مشاهده هستند.

اینفوگرافیک یاد شده را به چند تصویر تقسیم کرده‌ایم که به صورت یک گالری در ادامه‌ی مقاله قابل مشاهده است. همان‌طور که در تصاویر مشاهده می‌شود، بسیاری از موارد مانند پردازنده، رزولوشن نمایشگر و حافظه‌ی ذخیره‌سازی روی برد (On board) مشابه هستند. با این حال، حافظه‌ی رم گیر اس 3 به میزان اندکی از گیر اس 2 بیش‌تر بوده و از باتری بزرگ‌تر، نمایشگر نسبتا بزرگ و یک اسپیکر بهره می‌برد. به منظور آگاهی از جزئیات دقیق این مقایسه می‌توانید به تصاویر زیر مراجعه کنید.

گیر اس 3 / Gear S3
گیر اس 3 / Gear S3
گیر اس 3 / Gear S3
گیر اس 3 / Gear S3
گیر اس 3 / Gear S3
گیر اس 3 / Gear S3

نظر شما درباره‌ی ساعت هوشمند گیر اس 3 سامسونگ چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات