سامسونگ در حال انجام آزمایش نهایی پشتیبانیِ گیر اس 2 از آیفون است

شنبه ۶ شهریور ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
سامسونگ پس از معرفی گیر اس ۲، در مراسمی که در ژانویه‌ی سال جاری در حاشیه‌ی نمایشگاه CES برگزار شد اعلام کرد که تلاش می‌کند تا پشتیبانی از آیفون را نیز به ساعت هوشمند اضافه کند. خبرهای جدید حاکی از آن است که این شرکت در حال انجام آزمایشات نهایی برای اجرای این طرح است. در ادامه با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

در مراسم CES سال جاری که ماه ژانویه برگزار شد، سامسونگ اعلام کرد که پشتیبانی ساعت هوشمند Gear S2 از آیفون را ارائه خواهد کرد. خبرهای جدید حاکی از آن است که غول کره‌ای در حال انجام آزمایشات نهایی برای اجرای این هماهنگی بین گیر اس ۲ و گوشی‌های اپل است.

سامسونگ در هفته‌ی جاری اعلام کرد که قصد دارد برنامه‌ای اولیه و بتا را برای آزمایش ارتباط آیفون و گیر اس 2 اجرا کند. این آزمایشات شامل تست ارتباط مچ‌بند هوشمند Gear Fit 2 که در ماه آوریل معرفی شد نیز می‌شوند. برنامه‌ی بتا تا تاریخ ۱۹ (۲۹ شهریور ) سپتامبر اجرا خواهد شد و به نظر می‌رسد عرضه‌ی رسمی امکانات مورد نیاز مدتی بعد از این تاریخ اجرا خواهد شد.

کاربرانی که تمایل دارند در این برنامه‌ی آزمایشی شرکت کند، می‌توانند در وبسایت سامسونگ ثبت نام کنند. این کاربران باید علاوه بر گجت گیر اس ۲ یا گیر فیت ۲، دستگاه آیفون ۵ یا جدیدتری داشته باشند که به iOS 8.4 یا بالاتر مجهز باشد.

سامسونگ عنوان کرده که هنوز در حال کار بر روی مشکلات و نرم‌افزار این ارتباط است؛ اما به احتمال زیاد عرضه‌ی رسمی این قابلیت به زودی انجام خواهد گرفت. اگر برنامه‌‌ی آزمایشی به خوبی پیش برود، می‌توانیم شاهد عرضه‌ی این قابلیت تا قبل از معرفی رسمی آیفون‌های جدید در اواسط یا اواخر سپتامبر باشیم. به هر حال، اجرای برنامه‌ی نهایی تست توسط سامسونگ نشان می‌دهد که این غول کره‌ای صنعت تلفن همراه در قول‌های خود برای اضافه کردن قابلیت‌های مختلف به گجت‌های تولیدی صادق است؛ هرچند اجرای این قول‌ها ممکن است کمی طول بکشد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات