ایسر اولین ساعت هوشمند گیمینگ را در نمایشگاه IFA 2016 رونمایی خواهد کرد

سه‌شنبه ۲ شهریور ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
ایسر  از جمله کمپانی‌هایی است که در زمینه‌ی تولید گجت‌های پوشیدنی هوشمند نیز فعالیت دارد. انتظار می‌رود این کمپانی در نمایشگاه IFA 2016 از اولین ساعت هوشمند گیمینگ رونمایی کند. با زومیت همراه شوید.
تبلیغات

کمتر از یک هفته مانده به شروع بزرگ‌ترین رویداد تابستان در زمینه تکنولوژی انتظار می‌رود ایسر در نمایشگاه IFA 2016 از ساعت هوشمند جدیدی رونمایی کند، البته گفته شده که این گجت پوشیدنی برای قشر خاصی از کاربران تولید شده است.

طبق گزارش جدید، گفته شده است که ایسر قصد دارد یک دستگاه گیمینگ رده بالا رونمایی کند، اما این دستگاه قرار نیست یک کنسول دستی باشد بلکه یک ساعت هوشمند برای اجرای بازی خواهد بود.

متاسفانه اطلاعات بیشتری از این ساعت هوشمند گیمینگ منتشر نشده و ما باید تا زمان رونمایی از آن صبر کنیم. با این حال بیش از حد کنجکاو هستیم بدانیم این دستگاه چگونه خواهد بود و تجربه انجام بازی بر روی آن چقدر می‌تواند لذت بخش باشد.

تنها چیزی که در حال حاضر می‌توان انتظار داشت این است که شاهد یک محصول جالب باشیم زیرا ایسر توانسته محصولات قدرتمندی که شامل کامپیوترهای رومیزی، لپ تاپ‌ها و تبلت‌ها می‌شود بسازد و انجام چنین پروژه‌هایی برای کمپانی مانند ایسر کاملا منطقی به نظر می‌رسد.

کمپانی ایسر سال گذشته در IFA 2015 از تبلت سری Predator 8 رونمایی کرد و انتظار می‌رود امسال شاهد جانشینان این سری باشیم که در کنار آنها از ساعت هوشمند گیمینگ ایسر نیز پرده برداری خواهد شد. جدا از معرفی یک ساعت هوشمند، انتظار می‌رود ایسر از گجت‌های پوشیدنی دیگر مانند مدل جدیدی از دستبند سلامتی Liquid Leap رونمایی کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات