ساعت‌های هوشمند Gear سامسونگ حالا بیش از ۱۰۰۰ اپلیکیشن دارند

سه‌شنبه ۴ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۷
مطالعه 2 دقیقه
سامسونگ مدتی است که ساعت هوشمند خود با نام Samsung Gear را رونمایی کرده است و امروز به مناسبت تعداد اپلیکیشن‌های این دستگاه که از مرز 1000 عدد فراتر رفته اند جشن گرفته است.
تبلیغات

 سامسونگ می‌گوید اپلیکیشن ساعت‌های سامسونگ Gear، گلکسی Gear، ساعت Gear 2 و Gear Neo حالا بیش از 1000 اپلیکیشن مختلف دارند. به گفته خود سامسونگ این 1000 اپلیکیسن در دسته‌های مختلفی از برنامه‌ها قرار  دارند، از سلامتی و تناسب گرفته تا شبکه‌های اجتماعی و برنامه‌های سرگرم کننده.

کمپانی کره‌ای همچنین پنج اپلیکیشن عالی برای دستگاه‌های Gear را معرفی کرده است که شامل: Drink Water ،Runtastic بعلاوه برنامه‌ای که Baby Sitting نام دارد و به شما اجازه می‌دهد با ساعت هوشمند سامسونگ گلکسی مواظب نوزاد خود باشید. همچنین در لیست پنج اپلیکیشن برتر سامسونگ Gear می‌توان به بازی پازلی بسیار مشهور 2048 و اپلیکیشن مسافرت Travel Translator اشاره کرد. 

باید صبر کرد و دید که با پیشرفت‌های مختلفی که سامسونگ دوست دارد در ساعت‌های هوشمند خود ایجاد کند، تا پایان سال، این محصولات به چه تعداد اپلیکیشن خواهند رسید. سامسونگ به احتمال بسیار زیاد در نمایشگاه IFA نیز از ساعت هوشمند جدیدی پرده برداری خواهد کرد که احتمالا عرضه آن برای رقابت با موتو 360 شرکت موتورولا، اپل آی‌واچ و ساعت هوشمند جدید ال‌جی یعنی Watch R باشد که قرار است به زودی از آن رونمایی شود. این نوع رقابت در تعداد اپلیکیشن‌های هر پلتفرم قطعا بر ساعت‌های موتورولا و اپل نیز تاثیر خواهد گذاشت که در زمان رونمایی از ساعت‌های جدید خود اپلیکیشن‌های خاص و کاربردی را همراه آن‌ها معرفی کنند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات