ساعت گیر اس‌ 3 سامسونگ در نسخه‌ ای با نام Explorer نیز عرضه می شود

پنج‌شنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
نسل جدید ساعت هوشمند سامسونگ، یعنی گیر اس‌ 3 به زودی معرفی خواهد شد. خبر‌ها حاکی از این است که این ساعت همانند مدل پیشین خود از ۳ نسخه مختلف برخوردار است. شایعاتی هم مبنی بر این‌که گیر‌‌ اس ۳ یک نسخه اکسپلورر خواهد داشت، وجود دارد.
تبلیغات

ساعت هوشمند سامسونگ گیر اس‌ ۲ از زمان معرفی توجه بسیاری را به خود جلب کرده است. یکی از دلایل جلب توجه به سمت گیر اس ۲ این بود که برخلاف دیگر ساعت‌های هوشمند اندرویدی این ساعت پر‌طرفدار، به سیستم عامل تایزن سامسونگ مجهز شده است. اگر چه سامسونگ گیر اس‌ ۲ در حال حاضر یک مدل قدیمی به‌شمار می‌رود، اما از آن‌جایی که این ساعت هوشمند عضوی از یک مجموعه در حال رشد است، انتظارات زیادی از نسل بعدی آن یعنی سامسونگ گیر اس‌ ۳ وجود دارد. شایعات هم نشان می‌دهند که ساعت هوشمند بعدی سامسونگ از پس این انتظارات بر‌خواهد آمد. خبر‌ها حاکی از این است که از سامسونگ گیر اس‌۳ در کنفرانس IFA 2016  که ماه سپتامبر در برلین برگزار می‌شود، رونمایی خواهد شد. گفته می‌شود که گیر‌ اس ۳ چند تفاوت کلیدی با گیر اس ‌۲ دارد اما نقطه‌ای که این دو با هم اشتراک دارند، تنوع در طرح‌های مختلف است.

gear s3

گیر اس‌ ۲ یک نسخه عادی، یک نسخه کلاسیک و یک نسخه اسپرت داشت. شایعه شده است که همانند مدل پیشین خود، گیر‌ ‌اس ۳ هم دارای ۳ نسخه مختلف است. نسخه کلاسیک گیر‌ اس‌ ۳ شباهت زیادی به گیر‌ اس‌ ۲ کلاسیک خواهد اشت. در ظاهر این ساعت کم‌تر از تکنولوژی‌های مدرن بهره می‌برد تا ظاهر زیباتری داشته باشد. از سویی دیگر گفته می‌شود که نسخه ورزشی گیر اس‌ ۳  از بدنه‌ای مستحکم و از ظاهری ورزشی برخوردار است. نسخه سوم این ساعت، اکسپلورر گیر اس‌ ۳، توسط آنتونیو موناکو در توییتر فاش شده است.

در حال ‌حاضر اطلاعاتی که از سامسونگ گیر ‌اس‌ ۳ اکسپلورر داریم، بسیار محدود است و تنها منبع اطلاعاتی موجود برای این شایعه آنتونیو موناکو است. تنها اطلاعاتی که می‌توان از خبر مذکور استخراج کرد این است که این ساعت هوشمند دارای بند و پیچ تنظیم قابل تعویض است و دکمه‌ها در کنار علامت ساعت ۲، ۴ و ۱۰ قرار دارند.

gera s3

البته شایعه‌هایی مبنی بر وجود ۵ نسخه مختلف از سامسونگ گیر اس ۳ هم وجود دارد. برای اطلاعات بیشتر باید تا ۷ سپتامبر و آغاز کنفرانس IFA  که در آن جدید‌ترین دستاورد‌های دنیای تکنولوژی ارائه می‌شود، صبر کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات