ساعت هوشمند ایسوس ذن واچ 3 از نمایشگر گرد بهره می برد

پنج‌شنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
کمپانی ایسوس محصول جدیدی به نام ساعت هوشمند ایسوس ذن واچ 3 را در دست ساخت دارد که به تازگی مشخص شده است این گجت پوشیدنی از نمایشگر گرد بهره خواهد برد. با زومیت همراه شوید.
تبلیغات

ایسوس یکی از پیشگامان تولید ساعت‌های هوشمند مبتنی بر اندروید ور است که قصد دارد اولین ساعت هوشمند خود را با نمایشگر گرد معرفی کند. محصول جدید ایسوس، ساعت هوشمند ZenWatch 3 نام داشته و به تازگی در سایت FCC قرار گرفته است.

هر دو نسخه پیشین این گجت، یعنی ساعت هوشمند ذن واچ و ذن وان 2 از نمایشگر مربعی شکل استفاده می‌کردند که باعث می‌شد این ساعت‌ها بیشتر شبیه به محصولات کمپانی پبل شوند. هر چند به نظر می‌رسد قرار است این رویه تغییر یافته و ایسوس ذن واچ 3 با نمایشگر گرد عرضه شود.

متاسفانه اطلاعاتی در فهرست FCC قرار گرفته چندان در مورد مشخصات ذن واچ 3 توضیحی نداده است و باید به آنچه تاکنون از این محصول در فضای مجازی منتشر شده اکتفا کنیم. هرچند از اطلاعات قرار گرفته در سایت می‌شود متوجه شد که محصول جدید ایسوس به جای نمایشگر مربعی شکل از یک نمایشگر گرد استفاده خواهد کرد. همچنین جنس بدنه این گجت پوشیدنی نیز از استیل ضد زنگ بوده و برای شارژ کردن آن نیاز به یک شارژر 5V – 2A خواهید داشت.

مانند دو نسخه پیشین، ذن واچ 3 نیز از شارژ مستقیم بهره برده و برخلاف محصولات مدرن که از شارژ بی‌سیم استفاده می‌کنند فاقد این قابلیت جالب خواهد بود. نسل سوم ساعت ذن واچ از ارتباطاتی مانند بلوتوث ۴.۲ و وای‌فای b/g/n ۸۰۲.۱۱ (۲.۴ گیگاهرتز) بهره می‌برد.

جالب است بدانید با وجود اینکه ساعت‌های هوشمند اولیه‌‌ی مجهز به سیستم عامل اندروید ور از نمایشگرهای مربعی شکل بهره می‌بردند در حال حاضر نمایشگرهای مربعی شکل جای خود را به نمایشگرهای گرد داده‌اند و اکثر ساعت‌های هوشمند جدید دارای این مدل از نمایشگرها هستند.

برای مثال می‌شود به محصولاتی مانند سامسونگ گیر اس 2، موتورولا موتو 360 و ال جی جی واچ اربین اشاره کرد که دارای نمایشگرهای گرد هستند. البته تنها استثنا ساعت اپل است که از نمایشگر مستطیل شکل و سیستم عاملی متفاوت بهره می‌برد.

انتظار می‌رود محصول جدید ایسوس مبتنی بر سیستم عامل اندروید ور 2.0 بوده و احتمالا از رابط کاربری سفارشی شده نیز بهره ببرد. از دیگر مواردی که دور از ذهن نیست رونمایی ساعت هوشمند ایسوس ذن واچ 3 در نمایشگاه IFA 2016 است که ماه بعد در برلین برگزار خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات