تصاویر رندری از دو ساعت هوشمند گوگل منتشر شد

پنج‌شنبه ۲۴ تیر ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
پیشتر در خبرها آمده بود که گوگل قصد دارد دو ساعت هوشمند مبتنی بر اندروید ور معرفی کند. این دو ساعت هوشمند تحت برند نکسوس و با نام‌های احتمالی Angelfish و Swordfish عرضه خواهند شد. به تازگی رندرهایی از طراحی دو ساعت هوشمند گوگل منتشر شده است. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

به نظر می‌رسد گوگل قصد دارد دو ساعت هوشمند از برند نکسوس را تولید کند. این دو ساعت که فعلا با نام‌های فرشته ماهی و اره ماهی شناخته می‌شوند، به سیستم عامل اندروید ور مجهز خواهند شد. رندرهایی از این دو ساعت هوشمند منتشر شده که گفته می‌شود با برند نکسوس عرضه خواهند شد.

براساس گزارش‌های قبلی ساعت هوشمند Angelfish دارای نمایشگر بزرگتر بوده و از امکانات بهتری چون ارتباط LTE و تراشه‌ی GPS نیز بهره می‌برد. در حالی که نسخه‌ی کوچک‌تر یا همان Swordfish مدل ارزان‌تر است. اکنون تصاویر رندر شده‌ای از ساعت‌های هوشمند گوگل منتشر شده که به نظر می‌رسد از روی نمونه‌های اولیه‌ی تهیه شده‌اند. گفته می‌شود این رندرها توسط وب‌سایت اندروید پلیس منتشر شده است.

انتظار می‌رود هر دو ساعت مبتنی بر اندروید ور گوگل مانند موتور ۳۶۰ موتورولا به صفحه‌ی دایره‌ای مجهز شوند. ضمن اینکه ساعت فرشته‌ماهی از بندهای تعاملی و قابل تعویض Google MODE بهره نخواهد برد، در حالی که ساعت اره‌ماهی این ویژگی را دارد. همچنین گفته می‌شود به دلیل بهره‌گیری از قابلیت LTE و باتری بزرگ‌تر، ساعت Angelfish ضخامت بیشتری دارد.

نظر شما درباره طراحی احتمالی ساعت‌های هوشمند گوگل چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات