ساعت هوشمند ۷ دلاری با قابلیت ردیابی خواب و شمارش تعداد قدم ها معرفی شد

پنج‌شنبه ۱۷ تیر ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
امروزه ساعت‌های هوشمند با کارایی‌های مختلفی به بازار عرضه شده‌اند اما عموما به دلیل قیمت بالای این محصولات به صورت همه‌گیر مورد استفاده قرار نمی‌گیرد. یه تازگی یک ساعت‌هوشمند ۷ دلاری معرفی شده که قابلیت ردیابی خواب و شمارش تعداد گام‌ها را دارد. در ادامه‌ی مطلب با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

ساعت‌های هوشمند مختلفی تا کنون به بازار عرضه شده‌اند که عمده تفاوت آنها در قابلیت‌هایی است که ارائه می‌دهند. از جمله قابلیت‌های این محصولات می‌توان به ردیابی خواب و یا سنسور تشخیص شدت اشعه فرابنفش اشاره کرد. با وجود اینکه بیشتر این محصولات قیمت بالایی دارند، اما نمونه‌های ارزان قیمتی نیز ساخته شده‌اند. ساعت هوشمند U8 با قابلیت پاسخگویی به تماس از طریق اتصال به بلوتوث و برقراری تماس و نیز امکان تنظیم هشدار، یکی از همین نمونه های ارزان قیمت است. قیمت اصلی این دستگاه ۱۷.۵۶ دلار است، اما در حال حاضر می‌توانید آن را با قیمت استثنایی ۷ دلار از وب‌سایت خرده فروشی Gearbest خریداری کنید.

همچنین در این وب‌سایت می‌توانید ساعت‌های هوشمندی را پیدا کنید که با قیمت‌های ۸ و ۹ دلار به فروش می‌رسند. حال اجازه دهید در مورد ساعت هوشمند U8 صحبت کنیم و ببینیم که این محصول چه قابلیت‌ها و ویژگی‌هایی دارد. سیستم عامل این ساعت هوشمند اندروید بوده و امکان برقراری تماس‌های صوتی با آن وجود دارد. همچنین لازم به ذکر است که این محصول راهنمای کاربری ندارد. علاوه بر این محصول مورد بحث ضدآب بوده و مجهز به صفحه‌نمایش لمسی است. هر چند که در بخش سوال و جواب وب‌سایت فروشنده این ساعت هوشمند اعلام شده که قابلیت ضدآب ندارد و با توجه به قیمت ۷ دلاری آن، نباید در این مورد به ساعت هوشمند U8 چندان خرده گرفت.

نظر شما در مورد این ساعت هوشمند چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات