تصاویر جدیدی از Gear Fit 2 فاش شد

دوشنبه ۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
تا کنون شایعات مختلفی در مورد نسل بعدی دستبند‌های سلامت سامسونگ موسوم به Gear Fit 2 منتشر شده است. به تازگی نیز تصاویر جدیدی از این محصول در حالت روشن بدست آمده است. در ادامه‌ی مطلب با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

چند هفته قبل در وب‌سایت سامسونگ، تصاویری از Gear Fit 2 به صورت آنلاین منتشر شد و این موضوع را تایید کرد که این شرکت به زودی از دستبند سلامتی جدید خود رونمایی خواهد کرد. تصاویر رندر این محصول نیز مدتی قبل رویت شدند که با توجه به آن‌ها مشخص شده Gear Fit 2 در رنگ‌های آبی، مشکی و صورتی تولید می‌شود. امروز نیز تصاویر جدیدی از این محصول بدست آمده و احتمالا در ماه آینده شاهد معرفی رسمی آن خواهیم بود.

اولین بار چند هفته قبل بود که گزارشی مبنی بر اینکه سامسونگ قصد دارد در ماه آینده از Gear Fit 2 رونمایی به عمل آورد، منتشر شد. این محصول اولین دستبند سلامت سامسونگ خواهد بود که از ‌Bio Processor بهره می‌برد. این پردازنده کاربران را قادر می‌سازد تا فعالیت‌های ورزشی و اطلاعات مربوط به سلامت خود را ردیابی کنند. بر اساس اطلاعاتی که پیش‌ از این فاش شده، Gear Fit 2 مجهز به صفحه‌نمایشی ۱.۸۴ اینچی از نوع AMOLED خواهد بود و حافظه‌ی داخلی این محصول نیز ۴ گیگابایت اعلام شده است. پردازنده‌ی اصلی و پردازنده گرافیکی این گجت نیز در یک چیپ قرار داده شده‌اند. از تصاویر Gear Fit 2 چنین برداشت می‌شود که این محصول بدنه‌ای محکم و پلاستیکی دارد که آن را برای فعالیت‌های ورزشی نظیر شنا مناسب کرده است. سامسونگ تا به این لحظه به صورت رسمی زمان معرفی Gear Fit 2 را اعلام نکرده و البته در مورد قیمت آن نیز اطلاعاتی در دسترس نیست. در حال حاضر  بنا بر گزارشات و شایعات منتشر شده، احتمالا در ماه ژوئن شاهد معرفی این محصول خواهیم بود.

نظر شما در مورد این محصول چیست؟ 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات