ساعت هوشمند Henlen با قابلیت تعویض قاب و نمایش اطلاعات در کمتر از ۳ ثانیه معرفی شد

شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۲
مطالعه 2 دقیقه
بسیاری معتقدند که ترند بعدی دنیای فناوری متعلق به گجت‌های پوشیدنی است؛ از این‌رو در این حوزه شاهد عرضه‌ی محصولات متعددی به بازار هستیم که کمپانی‌های نوپا و استارتاپ‌ها نیز در آن سهیم هستند. یکی از ساعت‌های هوشمند جالبی که روانه‌ی بازار شده، Henlen نام دارد که در ادامه به بررسی قابلیت‌ها و مشخصات آن خواهیم پرداخت.
تبلیغات

بسیاری موج بعدی دنیای فناوری را متعلق به گجت‌های پوشیدنی می‌دانند. یکی از گجت‌های پوشیدنی که در سال‌های اخیر مورد توجه تولیدکنندگان واقع شده، ساعت‌های هوشمند است که البته هنوز قابلیت‌های آن به اندازه‌ای گسترده نیست که بتوان منطقا آن را محصولی کاربردی خواند. همین موضوع باعث شده تا در برخلاف نیمه‌ی اول سال گذشته‌ی میلادی که شاهد معرفی ساعت‌های هوشمند متعددی باشیم، امسال جز اخبار و شایعات در مورد نسل‌های بعدی این گجت‌ها، چیزی را شاهد نباشیم.

البته در میان کاهش فعالیت کمپانی‌های بزرگ در حوزه‌ی گجت‌های پوشیدنی، کمپانی‌های نوپا و استارتاپ‌ها محصولاتی را راهی بازار کرده یا معرفی می‌کنند که قابلیت‌های جالبی را به همراه دارند. برای مثال می‌توان به Henlen‌ اشاره کرد. محصول این کمپانی شامل سه ساعت هوشمند زیبا است که می‌توان قاب‌ هر یک را تعویض کرد. امکان تعویض قاب گوشی از یک نظر بسیار کاربردی است؛ چراکه دیگر نیازی به درگیر شدن کاربر با فرآیند سخت تعویض بند نیست و همچنین کاربران قادر خواهند بود تا در صورت یکنواخت جلوه کردن ظاهر ساعت، قاب ساعت را به همره بندهای آن تعویض کنند. اما تمام ویژگی‌های ساعت هوشمند Henlen در قابلیت‌های سخت‌افزاری خلاصه نشده؛ چراکه توسعه‌دهندگان این ساعت، اندروید ور را نیز بهبود داده‌اند تا عمکلرد این سیستم‌عامل سریع‌تر شده و کاربران بتوانند با یک نگاه به ساعت خود، اطلاعات کاربردی‌تری را مشاهده کنند.

تیم توسعه‌دهنده‌، قانونی را برای خود تعیین کرده که براساس آن نباید زمان دریافت اطلاعات توسط کاربر از ساعت هوشمند، بیش از سه ثانیه طول بکشد. این تیم براساس همین قانون اقدام به بهبود رابط کاربری اندروید ور کرده است.

ساعت هوشمند Henlen

ساعت هوشمند Henlen هم اکنون در کیک استارتر قرار دارد تا در صورت جذب سرمایه‌ی مورد نیازش، بصورت انبوه تولید شده و راهی بازار شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات