گیر اس 3 سامسونگ با همکاری de Grisogono توسعه می‌یابد

سه‌شنبه ۷ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
پس از اینکه سامسونگ مدل محدود ویژه ساعت هوشمند Gear S2 را با همکاری شرکت سوییسی de Grisogono تولید و عرضه کرد، حالا خبر رسیده که ظاهرا این همکاری برای مدل بعدی ساعت هوشمند مورد بحث نیز از مدتی قبل در جریان است. در ادامه مطلب با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

ماه گذشته سامسونگ رسما از مدل جدید و محدود ساعت هوشمند Gear S2 رونمایی کرد که با همکاری de Grisogono تولید شده بود. مشخصا گجت یاد شده با همکاری این شرکت ساعت سازی سوییسی طراحی شده ولی با این وجود مشخصات فنی آن همانند مدل استاندارد در نظر گرفته شده و در واقع این مدل محدود لوکس برای افراد خاص ساخته شده است. حالا بر اساس گزارشات جدیدی که از کره منتشر شده، ظاهرا سامسونگ از مدتی قبل یک همکاری دیگر را با de Grisogono تدارک دیده و قصد دارد نسل بعدی ساعت هوشمند خود با نام Gear S3 و با همکاری این شرکت سوییسی تولید کند.

اگرچه جزئیات گزارش یاد شده هنوز اعلام نشده است، اما انتظار می‌رود ساعت هوشمند Gear S3 به صورت رسمی در نمایشگاه IFA 2016 برلین معرفی شود. در این صورت معرفی این محصول درست یک سال پس از مدل Gear S2 انجام خواهد شد. با این حال همکاری سامسونگ و de Grisogono در تولید مدل لوکس و محدود Gear S2 احتمالا باعث می‌شود تا مدل بعدی این محصول بازار ساعت‌های هوشمند را شگفت‌زده کند چراکه علاوه بر این خبر، شایعات منتشر شده حاکی از آن است که سامسونگ قصد دارد مجددا با همکاری شرکت‌های سوییسی مدل محدود و لوکس Gear S3 را نیز تولید کند. گفته شده که این غول کره‌ای از مدل لوکس نسل سوم ساعت هوشمند خود طی برنامه نمایشی سنتی Baselworld و در سال ۲۰۱۷ رونمایی خواهد کرد. مدل ویژه و محدود ساعت هوشمند Gear S2 نیز در همین مکان معرفی شد. بر اساس اعلام منابع کره‌ای، و با استناد به اعلام رسمی de Grisogono، سامسونگ در حال حاضر در حال همکاری با این کمپانی سوییسی بوده و از چند وقت پیش مشغول به توسعه نسل بعدی ساعت هوشمند خود شده است. با این حال نمی‌توان با قاطعیت اعلام کرد که همکاری de Grisogono با سامسونگ برای تولید محصول مورد اشاره فقط برای مدل محدود و لوکس آن خواهد بود یا در مدل معمولی و استاندارد هم با این غول کره‌ای همکاری خواهد داشت.

ساعت هوشمند Samsung Gear S2 که با همکاری شرکت سوییسی مورد بحث تولید شده، ماه گذشته به صورت بین‌المللی عرضه شد. فقط ۱۰۰ واحد از این دستگاه در هر ماه ارائه خواهد شد و هر کدام از آن‌ها ۱۵۰۰۰ دلار قیمت دارند. اگرچه مدل استاندارد Gear S2 نیز با بدنه‌ای فلزی ساخته شده، اما مدل محدود de Grisogono به صورت انحصاری و ویژه و در رنگ‌های سفید، رزگلد و مشکلی هم به تولید رسیده و علاوه بر این با پوششی ضد زنگ مقاوم شده است. اما در این مدل از نظر سخت افزاری هیچ تغییری نسبت به مدل استاندارد صورت نگرفته ولی با این وجود در مدل محدود مورد بحث چند تم دیجیتالی ویژه نیز برای نمایش ساعت وجود دارد. نتیجه هر چه باشد انتظار داریم همکاری سامسونگ و de Grisogono در تولید محصولاتی مانند ساعت هوشمند باعث شود تا دستگاه نهایی هم از نظر طراحی و زیبایی و هم از نظر نرم‌افزاری و سخت‌افزاری پیشرفت قابل توجهی داشته باشد.

نظر شما در مورد این همکاری چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات