ساعت GBA-400 جی‌شاک با قابلیت مشابه ساعت‌های هوشمند معرفی شد

جمعه ۱۰ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۴
مطالعه 2 دقیقه
ساعت‌های هوشمند به یکی از داغ‌ترین محصولات دنیای فناوری تبدیل شده‌اند، اما کاسیو به عنوان یکی از محبوب‌ترین تولیدکنندگان ساعت، هنوز اقدام جدی برای تولید یک ساعت هوشمند نکرده است. این کمپانی ژاپنی در عوض سعی نموده تا با حفظ ساعت در ساختار سنتی، امکان اتصال آن به تلفن هوشمند را میسر کند.
تبلیغات

مهم‌ترین عیب و ایراد وارده به ساعت‌های هوشمند، ساعت نبودن آن‌ها است! ساعت‌‌های هوشمند عموما طراحی و شکل و شمایل یکسان و طول عمر باتری کوتاهی دارند. این در حالی است که مردم از ساعت به عنوان یک وسیله‌ی زینتی استفاده می‌کنند و از طرفی عادت ندارند تا مجبور باشند هر روز ساعت خود را شارژ کنند.

در همین راستا کاسیو، تولیدکننده مطرح ژاپنی، راه‌حل متفاوتی را پیش گرفته است. ساعت‌های جدید این شرکت در همان قالب و شکل و شمایل قبلی طراحی شده‌اند با این تفاوت که این ساعت‌ها از ارتباط بلوتوث پشتیبانی می‌کنند و قادرند به تلفن‌های هوشمند متصل شده و شما را از برخی از اعلانیه‌ها مانند وجود پیام یا تماس مطلع کنند. برای این منظور یک اپلیکیشن جی‌شاک نیز تهیه شده است تا کاربران بتوانند آن را بر روی گوشی خود نصب کرده و ارتباط با ساعت را برقرار کنند.

casio-gba-400-2

جدیدترین ساعت جی شاکِ کاسیو، با نام GBA-400 امروز معرفی شده است. این ساعت همان سختی و مقاوت همیشگی ساعت‌های کاسیو را دارا است و علاوه بر آن امکان اتصال به تلفن‌های هوشمند را میسر می‌کند؛ این ساعتِ ضد آب برای علاقمندان به ورزش شنا یا دیگر ورزش‌های آبی نیز کاملا مناسب است و حتی در شرایط سخت هم، آب به داخل آن نفوذ نمی‌کند.

ساعت GBA-400 علاوه بر نمایش اعلانیه‌ها، امکان کنترل موزیک در حال پخش در تلفن شما را نیز دارد. به این ترتیب برای تغییر موزیک در تلفن خود نیازی نیست تا موبایل را از کیف یا جیب خود خارج کنید.

scr gshock

ساعت جدید کاسیو از یک صفحه‌ی LCD با کنتراست بسیار بالا بهره می‌برد تا در شرایط مختلف به خوبی قابل مشاهده باشد.

ساعت جدید جی‌شاک در رنگ‌های مشکی و نقره‌ای از ماه آینده و با قیمت حدود ۲۲۳ دلار وارد بازار ژاپن خواهد شد. هنوز جزییات بیشتر در باره این ساعت و همچنین زمان عرضه جهانی آن اعلام نشده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات