گیر اس 2 کلاسیک با پشتیبانی از 3G و سیم‌ کارت eSIM عرضه خواهد شد

جمعه ۳۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
ساعت هوشمند گیر اس 2 سامسونگ، چند وقتی است که به بازار عرضه شده و با طراحی خاص و زیبا، توانسته توجه کاربران زیادی را به خود جلب کند. نسخه‌ی کلاسیک این ساعت هوشمند به زودی با پشتیبانی از eSIM عرضه خواهد شد. سیم‌کارت‌های eSIM نوعی از سیم‌کارت هستند که قابلیت برنامه‌ریزی و تنظیم برای استفاده از هر شبکه‌ مخابراتی را بدون تعویض سیم دارند.
تبلیغات

سامسونگ گیر اس ۲ سامسونگ یکی از زیباترین ساعت‌های هوشمند حاضر در بازار پوشیدنی‌ها است. این ساعت با سیستم‌عامل اختصاصی سامسونگ یعنی تایزن، در دو نسخه‌ی معمولی و کلاسیک به بازار عرضه شده است. اخبار جدیدی که در مورد این اسمارت واچ منتشر شده، حاکی از آن است که نسخه‌ی کلاسیک این محصول، با پشتیبانی از شبکه ۳G و سیم‌کارت eSIM به زودی عرضه خواهد شد.

سیم‌کارت‌های eSIM، به نوعی طراحی و ساخته شده‌اند که قابلیت برنامه‌ریزی برای استفاده در هر شبکه مخابراتی را دارا می‌باشند. بدین ترتیب کاربر بدون تعویض سیم‌کارت می‌تواند از هر شبکه مخابراتی که این سیم‌کارت‌ها را پشتیبانی کند، استفاده کند. اولین بار آیپد ایر ۲ با پشتیبانی از این نوع سیم‌کارت‌ها عرضه شد و حالا Gear S2 Classic اولین گجت پوشیدنی خواهد بود که از سیم‌کارت‌های eSIM پشتیبانی می‌کند.

البته اپراتورهای محدودی در جهان هستند که از این نوع سیم‌کارت پشتیبانی می‌کنند، اما سرعت فراگیر شدن این سیم‌کارت‌ها بسیار بالا است و می‌توان انتظار آن را داشت که در آینده‌ای نزدیک تمامی اپراتورهای معتبر جهان از سیم‌کارت‌های eSIM پشتیبانی کنند.

سامسونگ اعلام کرده است که این ساعت هوشمند در ماه مارس عرضه خواهد شد و اطلاع دقیقی از زمان و مکان معرفی رسمی آن منتشر نکرده است. به احتمال زیاد گیر اس ۲ کلاسیک با پشتیبانی از سیم‌کارت eSIM در عرضه‌ی ابتدایی، در آمریکا و کشورهای محدودی از اروپا مانند انگلستان عرضه خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات