بروز رسانی Gear S2 به همراه اپلیکیشن‌ و قابلیت‌های جدید ارائه شد

جمعه ۲۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۲
مطالعه 2 دقیقه
سامسونگ بروز رسانی نرم‌افزاری را برای ساعت هوشمند Gear S2 خود منتشر کرده است که در آن امکان نمایش اعلانیه‌ها در واچ‌فیس به همراه چند اپلیکیشن جدید اضافه شده و بازده گوشی نیز بهبود یافته است. همراه زومیت باشید.
تبلیغات

گیر اس 2 موفق‌ترین ساعت هوشمند سامسونگ است که به لطف طراحی جذاب و نرم‌افزار اختصاصی سامسونگ، موفق شده است نظر مثبت بسیاری از کاربران را به سمت خود جلب کند. 

سامسونگ در آپدیت گیر اس 2 تلاش کرده است تا بازده و عملکرد ساعت هوشمند خود را بهبود بخشیده و قابلیتی که مدت‌ها است کاربران این ساعت هوشمند از سامسونگ طلب می‌کنند را اضافه کند. حالا کاربران می‌توانند از وجود نوتیفیکیشن‌ها بر روی چهره‌‌ی ساعت (Watch Face) مطلع شوند. 

مقاله‌های مرتبط:

    مورد بعدی که بسیاری از کاربران ساعت‌های مبتنی بر سیستم‌عامل تایزن از آن گله دارند، کمبود اپلیکیشن‌های تحت این پلتفرم است. در همین راستا سامسونگ چند اپلیکیشن جدید را برای تایزن معرفی کرده است. اپلیکیشن‌های جدید شامل: World Clock, ESPN و News Briefing می‌شود. اپلیکیشن اول زمانِ مناطق مختلف جهان را نمایش می‌دهد، دومی اخبار و بروز رسانی‌های ورزشی را از سایت ESPN ارائه می‌کند و آخری خلاصه‌ای از اخبار مهم را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. 

    در بروز رسانی جدید گیر اس ۲ چندین واچ‌فیس جدید نیز اضافه شده است که توسط الساندرو مدینی، هنرمند ایتالیایی طراحی شده‌اند. وی چند بند و لوازم جانبی ساعت هوشمند Gear S2 را طراحی کرده بود. 

    در نرم‌افزار جدید گیر اس ۲ کاربر می‌تواند از در لیست مخاطبین، جستجو کند و زمان خاموش شدن صفحه‌نمایش را تعیین کند. همچنین امکان نمایش اعلانیه‌های خوانده نشده در واچ‌فیس نیز اضافه شده است. 

    این بروز رسانی ۹۲ مگابایت است. اگر بروز رسانی جدید Gear S2 را بر روی ساعت خود نصب کرده‌اید، تجربه‌ی خود را با دیگر کاربران زومیت به اشتراک بگذارید. 

    تبلیغات
    داغ‌ترین مطالب روز

    نظرات

    تبلیغات