ساعت هوشمند اچ تی سی تا انتهای آوریل روانه‌ بازار می‌شود

پنج‌شنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۹
مطالعه 2 دقیقه
با نزدیک شدن به زمان برگزاری کنگره‌ی موبایل بارسلون بسیاری از تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند نظیر سامسونگ، ال‌جی و شیائومی نسل جدید پرچمداران خود را معرفی خواهند کرد. اچ‌تی‌سی برخلاف سال‌های گذشته به جای معرفی وان ام ۱۰ اچ‌تی‌سی، ساعت هوشمند خود را معرفی خواهد کرد.
تبلیغات

برخلاف سال‌های گذشته که اچ‌تی‌سی پرچم‌دار خود را در جریان کنگره‌ی موبایل بارسلون معرفی خواهد کرد، در سال جاری میلادی شاهد معرفی این گوشی هوشمند نخواهیم بود. برخلاف اچ‌تی‌سی سامسونگ، ال‌جی و شیائومی گوشی‌های هوشمند خود را که شامل گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۷ اج، جی ۵ الجی و می ۵ شیائومی است، معرفی خواهند کرد. به نظر می‌رسد اچ‌تی‌سی در نظر دارد تا گوشی هوشمند خود را که وان ام ۱۰ نام دارد، در ماه مارس یا آوریل میلادی معرفی کرده و روانه‌ی بازار کند.

در کنار انتشار انواع شایعات و اخبار در حاشیه‌ی وان ام ۱۰ اچ‌تی‌سی، حال شنیده‌هایی جدیدی در رابطه با اچ‌تی‌سی و محصولات این کمپانی منتشر شده است. براساس آخرین شنیده‌ها این کمپانی تایوانی ساعت هوشمند خود را تا اواخر ماه آوریل روانه‌ی بازار خواهد کرد و علاقمندان به محصولات این کمپانی قادر خواهند بود تا ساعت هوشمند تولید شده توسط اچ‌تی‌سی را خریداری کنند. با توجه به شنیده‌های جدید، شاید شاهد عرضه‌ی ساعت هوشمند اچ تی سی پیش از عرضه‌ی نسل جدید پرچم‌دار این کمپانی به بازار باشیم. البته باید به این موضوع نیز اشاره کرد که شماری از گمانه‌ها احتمال عرضه‌ی این دو محصول را در کنار یکدیگر مطرح کرده‌اند. باید دید که اچ‌تی‌سی چه سیاستی را در قبال معرفی ساعت هوشمند و گوشی پرچم‌دار خود در پیش خواهد گرفت.

پیش از این نیز گهگاه شاهد انتشار اخباری در رابطه با ساعت هوشمند اچ‌تی‌سی بودیم که البته اغلب این اطلاعات به معرفی این ساعت هوشمند در انتهای سال ۲۰۱۵ میلادی اشاره داشتند. اطلاعات چندانی از مشخصات فنی این ساعت‌هوشمند در دست نیست. بسیاری از کارشناسان معتقدند ساعت هوشمند اچ‌تی‌سی بسیار زیبا خواهد بود و تایوانی‌ها این ساعت هوشمند را مبتنی بر اندروید ور روانه‌ی بازار خواهند کرد. اچ‌تی‌سی وضعیت چندان درخشانی در حوزه‌ی گوشی‌های هوشمند ندارد و از این‌رو حضور در حوزه‌های دیگر می‌تواند شانس این کمپانی را برای بازگشت به روزهای خوب افزایش دهد. بسیاری از کمپانی‌های فعال در حوزه‌ی فناوری تاکنون ساعت‌های هوشمند متنوعی را روانه‌ی بازار کرده‌اند که از جمله‌ی آن می‌توان به موتو ۳۶۰، جی واچ، هواوی واچ، اپل واچ و گیر اس‌های سامسونگ اشاره کرد.

باید دید که اچ‌تی‌سی در این حوزه چه عملکردی خواهد داشت؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات