شنیده‌ها حکایت از عرضه‌ی ارزان‌ترین ساعت‌هوشمند اندرویدی توسط ایسوس دارد

شنبه ۷ تیر ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۷
مطالعه 1 دقیقه
به‌نظر می‌رسد کاربرانی که در نظر دارند تا یکی از ساعت‌های‌هوشمند مبتنی بر Android Wear را بخرند، گزینه‌های بسیاری را پیش روی خود خواهند داشت، چراکه علاوه بر موتورولا، سامسونگ و ال‌جی، حالا ایسوس نیز به جمع تولیدکنندگان ساعت‌های‌هوشمند مبتنی بر سیستم‌عامل گجت‌های پوشیدنی گوگل پیوسته است.
تبلیغات

یکی از بهترین ویژگی‌های ساعت‌هوشمند ایسوس، برخورداری از قیمت نسبتاً پایین‌تر در مقایسه با سایر تولیداتی است که به بازار عرضه خواهند شد. براساس گزارشی که در TechCrunch منتشر شده، ایسوس این ساعت‌هوشمند را در رنج قیمت 99 تا 149 دلار ارائه خواهد داد که 50 دلار کمتر از مبلغی است که ال‌جی ساعت‌هوشمند خود را به فروش خواهد رساند.

هنوز اشاره‌ای به مشخصات فنی و ویژگی‌های منحصر بفرد ساعت‌هوشمند ایسوس نشده است. انتظار می‌رود این ساعت‌هوشمند نیز با بهره‌گیری از صفحه‌ی نمایش AMOLED، مشابه آنچه که در گیر لایو سامسونگ دیدیم، به بازار عرضه شود.

براساس شنیده‌ها، احتمالاً ایسوس در ساعت‌هوشمند خود از ژست‌های حرکتی به‌منظور استفاده از ساعت‌هوشمند بهره خواهد برد. به‌نظر می‌رسد این ساعت‌هوشمند در شهریور ماه سال جاری و در جریان برگزاری  نمایشگاه IFA عرضه خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات