ساعت Gear Live، اولین محصول مجهز به Android Wear سامسونگ رونمایی شد

چهارشنبه ۴ تیر ۱۳۹۳ - ۲۳:۰۱
مطالعه 2 دقیقه
امروز در نطق اصلی IO 2014، سامسونگ نیز به جمع تولیدکنندگان ابزارهای پوشیدنی مجهز به Android Wear پیوست. ساعت هوشمند این شرکت با نام Gear Live از طریق گوگل پلی به فروش خواهد رسید.
تبلیغات

کاربران از امروز می‌توانند ساعت هوشمند Gear Live را از گوگل پلی خریداری کنند، اما اطلاعات زیادی در باره کم و کیف این ساعت و حتی زمان عرضه آن منتشر نشده است.

احتمالا Gear Live نیز شبیه به Gear 2 خواهد بود، همان ساعت هوشمندی که به سیستم‌عامل تایزن خود سامسونگ مجهز شده است. در واقع انتظار می‌رود Gear Live نسخه مجهز به Android Wear از ساعت Gear 2 باشد. باید منتظر ماند و دید نهایتا سامسونگ کدام سیستم‌عامل را بیشتر در گجت‌های پوشیدنی خود استفاده خواهد کرد. آیا این کمپانی Android Wear را جایگزین  تایزن خواهد کرد یا تنها در حال آزمایش آن و برآورد بازخورد بازار است.

ال‌جی نیز فروش ساعت هوشمند G Watch را از همین امروز آغاز می‌کند، اما هنوز مشخص نیست که اگر ساعت را امروز پیش‌خرید کنید، چه زمانی در اختیارتان قرار خواهد گرفت.

در این میان، جذاب‌ترین ساعت هوشمند اندرویدی معرفی شده یعنی Moto 360 قرار نیست به این زودی‌ها عرضه شود و موتورولا وعده اواخر امسال را داده است.

سیستم‌عامل Android Wear طوری طراحی شده است که بطور کامل با تلفن‌ها و تبلت‌های اندرویدی یکپارچه شود و امکان انتقال اطلاعات بین آن ها را میسر کند.

سامسونگ هیچ‌گونه اطلاعاتی در باره مشخصات فنی ساعت هوشمند Gear Live ارائه نکرده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات