پِبل، نبض بازار ساعت‌ هوشمند را در دست داشته است

شنبه ۳ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۰
مطالعه 2 دقیقه
پبل با ساخت ساعت هوشمند خود در حدود 35 درصد از بازار جهانی ساعت‌ هوشمند را در اختیار گرفته است.
تبلیغات

براساس اطلاعات منتشر شده توسط مؤسسه‌ی تحقیقاتی Canalys، کمپانی Pebble با ساخت ساعت هوشمند خود در حدود 35 درصد از بازار جهانی ساعت‌ هوشمند را در اختیار گرفته است. همانطور که پیش از این نیز در زومیت خواندید، سامسونگ در سه‌ماهه‌ی اخیر در حدود 71 درصد از بازار ساعت‌های‌هوشمند را در اختیار داشته، با انتشار آمار اخیر مربوط به Canalys تا حدودی در تناقض است.

کمپانی Pebble مصداق بارز یک کمپانی موفق است که محصول آن برای اولین بار در کیک‌استارتر به همگان معرفی شد و با جذب سرمایه و شروع عرضه، به یکی از موفق‌ترین محصولات موجود در بازار گجت‌های پوشیدنی تبدیل شد.

Canalys

این کمپانی پس از عرضه‌ی نسخه‌ی اولیه، برای سال نوی میلادی نیز نسخه‌ی فلزی ساعت‌هوشمند خود را روانه‌ی بازار کرد که اپلیکیشن‌ آن برای دو اکوسیستم iOS‌ و اندروید منتشر شده است. این محصول قادر به چیره‌شدن بر رقبای گردن کلفتی همچون محصولات سامسونگ و سونی شده است که به ترتیب در حدود 23 و 29 درصد از بازار ساعت‌های‌هوشمند را به خود اختصاص داده‌اند.

Jowbon نیز شاهد افزایش خوبی در فروش بوده است؛ در حالی که Fuelband نایکی با توجه به انتشار خبری در مورد توقف تولید Fuelband، کاهشی ۱۰ درصدی را در فروش تجربه کرده است. براساس تحلیل‌های انجام شده توسط Canalys، انتظار می‌رود تا نرم‌افزار نایکی در ساعت‌ هوشمند ساعت اپل مورد استفاده قرار گیرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات