قیمت اولیه ۲۴۹ دلار برای ساعت هوشمند Moto 360 تعیین شده است

جمعه ۲ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۰
مطالعه 2 دقیقه
ساعت هوشمند Moto 360 موتورولا که از نظر شکل و شمایل ظاهری یک سر و گردن بالاتر از دیگر ساعت‌های هوشمند موجود در بازار است، حدود ۲۴۹ دلار ارزش دارد، اما این بدین معنا نیست که موتو ۳۶۰ دقیقا با این قیمت روانه بازار مصرف کننده شود.
تبلیغات

ساعت هوشمند موتو ۳۶۰ حداقل ۲۴۹ دلار قیمت خواهد داشت. براساس اطلاعاتی که از درون Motorola Mobility منتشر شده است، ساعت هوشمند مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید Wear این شرکت در تابستان امسال راهی بازار خواهد شد. موتورولا هنوز بر سر قیمت این محصول به نتیجه نرسیده و مدیران شرکت در حال بحث و گفتگو در این باره هستند. اما تا اینجای کار قیمت حدودی پایه این ساعت ۲۴۹ دلار تعیین شده است.

لینک دانلود ویدئو

با وجود اینکه برخی بر این باورند که موتو ۳۶۰ نهایتا با همین قیمت ۲۴۹ دلار عرضه خواهد شد و تنها در روزهای ابتدایی عرضه محصول شاید قیمت آن کمی بالاتر باشد، اما ممکن است قیمت محصول نهایی کمی بیشتر یا کم‌تر از ۲۴۹ دلار باشد. با نگاهی به این ساعت‌هوشمند می‌توان متوجه شد که موتورولا تمامی تلاش خود را به کار بسته است تا محصول خود را کاملا شبیه به ساعت‌های کلاسیک موجود در بازار جلوه دهد. موتو 360 از یک طراحی مدور بهره می‌برد که در درون خود پذیرای ساعت‌هوشمند دیجیتالی است که مبتنی بر Android Wear بوده و امکان دسترسی به اعلانیه‌ها را از طریق ژست‌های حرکتی امکان‌پذیر می‌کند. این ساعت‌هوشمند از ویژگی Google Now ‌نیز بهره خواهد برد، همچنین موتورولا نیز مانند ال‌جی، قابلیت اطلاع از وضعیت آب و هوا، نتایج ورزشی، اطلاعات پرواز را از طریق ذکر جمله‌ی Ok Google در اختیار کاربران قرار داده است.

 علاوه بر موتورولا شرکت ال‌جی نیز ساعت هوشمند G Watch خود را در رویداد  Android Wear معرفی کرد؛ از این رو انتظار می‌رود ال‌جی در کنفرانس ۶ خردادماه خود علاوه بر معرفی تلفن LG G3 از ساعت هوشمند جدید خود نیز رونمایی کند. قیمت‌گذاری موتورولا بدون شک تحت تاثیر قیمتی خواهد بود که ال‌جی بر روی ساعت هوشمند تعیین می‌کند.

به نظر شما قیمت حدود ۲۵۰ دلار برای ساعت موتو ۳۶۰ مناسب است؟ آیا مایل به پرداخت چنین مبلغی برای خرید یک ساعت هوشمند هستید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات