ساعت‌هوشمند کایروس، ترکیبی از یک ساعت مکانیکی همراه با صفحه‌نمایش‌ شفاف

یک‌شنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۷
مطالعه 2 دقیقه
به طور معمول ساعت‌های هوشمند فعلی دارای ظاهری نه چندان دلچسب هستند، شاید این موضوع به خاطر ویژگی‌های هوشمند یا سختی مراحل ساخت است که هنوز‌هم شاهد رونمایی از ساعت‌هایی به شکل مربع یا به عبارتی دیگر ساعت‌هایی که در زمینه مد و زیبایی مشکل اساسی دارند هستیم. البته که شما می‌توانید ساعت‌هوشمند موتورولا یعنی Moto 360 را از این جمع فاکتور بگیرید. ایده ساعت ‌هیبریدی کیروس بر خلاف ساعت‌های هوشمند بازار که در واقع ساعت‌هایی دیجیتالی هستند که ویژگی‌های هوشمند را با خود یدک می‌کشند، در قلب خود از یک ساعت‎ مکانیکی بهره می‌برد.
تبلیغات

منظور از ساعت‌مکانیکی در واقع یک ساعت کامل به همراه تمامی اجزا مثل عقربه‌ی ساعت‌شمار، دقیقه‌شمار و ثانیه‌شمار است که برای نمایش زمان به کار می‌رود. تفاوت اصلی این ساعت با سایر ساعت‌ها در وجود یک صفحه‌نمایش شفاف OLED بر روی آن است. این بدین معنا است که در هنگام خاموش بودن صفحه نمایش شما با یک ساعت‌مکانیکی معمولی رو به رو هستید که به محض دریافت یک نوتیفیکیشن صفحه‌نمایش روشن شده و اطلاعات مانند آنچه در تصویر می‌بینید بر روی آن نقش می‌بندد. از دیگر ویژگی‌های این ساعت می‌توان به امکان ارتباط بلوتوث نسخه 4، سنسور شتا‌ب‌سنج سه‌محوره، یک موتور ویبره و یک باطری 180 میلی‌آمپرساعت که برای پنج تا هفت روز استفاده کافی است اشاره کرد. خریداران قادر خواهند بود تا از بین یک موتور ژاپنی 21-jewel Miyota 9257 یا یک موتور سوئیسی 25-jewel Soprod A10BV یکی را انتخاب کنند.

ساعت هوشمند فوق با قیمت پایه‌ی  1,199 دلار عرضه می‌شود. پیش‌فروش این ساعت در سایت رسمی آن آغاز شده و تا پایان ژوئن امکان پیش‌خرید وجود دارد. کیروس احتمالا در ماه دسامبر سال جاری میلادی روانه بازار خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات