وب‌سایت G Watch تصاویری از نمونه‌ی طلایی ساعت‌هوشمند ال‌جی را منتشر کرد [بروز شد]

سه‌شنبه ۲ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۹:۲۳
مطالعه 2 دقیقه
ماه گذشته گوگل اقدام به معرفی سیستم‌عامل Android Wear برای گجت‌های پوشیدنی و مخصوصا ساعت‌های‌هوشمند کرد. همزمان با معرفی این سیستم‌عامل، تصاویری از ساعت‌هوشمند منتسب به G Watch با رنگ مشکی نیز از سوی ال‌جی منتشر شد که نشان از ظاهر و طراحی ساعت‌هوشمند این کمپانی کره‌ای داشت، اما امروز تصاویری از نمونه‌ی طلایی G Watch منتشر شده که نشان از بدنه‌ای طلایی در کنار قاب مشکی رنگ داشته و همچنین بند آن سفید رنگ است.
تبلیغات

براساس اطلاعاتی که توسط ال‌جی منتشر شده است، گویا جی‌واچ در سه‌ماهه‌ی جاری به بازار عرضه خواهد شد. انتظار می‌رود این ساعت‌هوشمند با یک صفحه‌ی نمایش 1.65 اینچی و 4 گیگابایت حافظه‌ی داخلی به بازار عرضه شود. جی‌واچ لقب اولین ساعت‌هوشمند را به خود اختصاص خواهد داد که همراه اندروید مخصوص ساعت‌های‌هوشمند عرضه خواهد شد. ال‌جی عنوان کرده است که همیشه یک لینک برای جستجو در گوگل در صفحه‌ی Home نمایش داده خواهد شد. همچنین اطلاعات کاربردی و مورد نیاز کاربر نیز در صفحه‌ی Home نمایش داده خواهد شد. جی‌واچ ضدآب و ضد گرد و غبار خواهد بود.

پیش از این نیز شایعاتی در خصوص احتمال عرضه‌ی جی‌واچ در کشور بریتانیا در ماه آتی میلادی منتشر شده بود. احتمالاً این ساعت‌هوشمند با قیمت حدود ۳۰۰ دلار به بازار عرضه شود. در صورتی که ماه جولای را به‌عنون زمان ورود این ساعت‌هوشمند در نظر بگیریم، پس باید به انتظار برگزاری مراسمی باشیم که این ساعت‌هوشمند در آن معرفی گردد.

بروزرسانی:

جی واچ در دو رنگ مشکی مات و همچنین طلایی و با بهره‌گیری از بندهای پلاستیکی عرضه خواهد شد. یکی از مشخصات و ویژگی‌های بسیار خوب جی‌واچ، نمایش زمان در تمامی اوقات خواهد بود؛ یعنی این ساعت‌هوشمند برخلاف گیر ۲ سامسونگ که باید برای اطلاع از ساعت، آن را روشن کنیم، نیازی به این کار ندارد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات