ساعت هوشمند سامسونگ با سیستم عامل اندروید ویر تا پایان سال 2014 عرضه می‌شود

جمعه ۲۹ فروردین ۱۳۹۳ - ۲۰:۴۴
مطالعه 2 دقیقه
گجت‌های پوشیدنی به شدت به عرصه‌ای برای رقابت غول‌های فناوری تبدیل شده‌اند. پس از اعلام ال‌جی و موتورولا حالا سامسونگ هم بدنبال عرضه ساعت هوشمند خود با سیستم عامل اندروید ویر است.
تبلیغات

 یکی از مدیران ارشد سامسونگ در مصاحبه با خبرگذاری رویترز اعلام کرد که گوشی هوشمند سامسونگ با سیستم عامل تایزن تا آخر امسال به بازار عرضه می‌شود. او همچنین به ساعت هوشمند جدید سامسونگ نیز اشاره کرد که طبق اعلام وب‌سایت The Verge از اندروید ویر استفاده خواهد کرد.طبق این گزارش سامسونگ تایید کرده است که ساعت اندرویدی خود را قبل از پایان سال 2014 عرضه خواهد کرد اما از ارائه جزئیات بیشتر خودداری نموده است. Android Wear نسخه اندرویدی که مخصوص گجت‌های پوشیدنی محسوب می‌شود، ماه گذشته به عنوان افزونه‌ای برای اندروید معرفی شد. پیش از این ال‌جی و موتورولا خبر از عرضه ساعت هوشمند اندرویدی خود به ترتیب با نام‌های G Watch و Moto 360 تا پایان سال داده بودند.

Samsung-Android-Wear-smartwatch-2014123

moto 360 ساعت هوشمند اندرویدی موتورولا

البته امسال سامسونگ سه گجت پوشیدنی Gear 2، Gear 2 Neo (هر دو با سیستم عامل تایزن) و Gear Fit را با سیستم عامل Real Time معرفی کرده است که در ادامه باید منتظر بمانیم تا ببینیم ساعت Android Wear سامسونگ چه قابلیت‌هایی را به رخ رقیبان خود خواهد کشید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات