عاشق واقعیت مجازی و بیگانگان فضایی هستید؟ سریال Three Body Problem را از دست ندهید

چهارشنبه ۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
بازیگران سریال مسئله سه جسم / 3 Three Body Problem
سریال بزرگ 3Body Problem با محوریت فناوری واقعیت مجازی و ارتباط با بیگانگان فضایی، به‌زودی پخش می‌شود.
تبلیغات

نتفلیکس سریال بزرگ و مورد انتظاری در صف انتشار دارد که روی حوزه‌ی واقعیت مجازی و ارتباط با بیگانگان فضایی دست می‌گذارد و توسط افراد معروفی تولید شده است.

سریال 3Body Problem که بر اساس رمان معروف The Three Body Problem ساخته شده است و نگاهی هشداردهنده به وقایع آینده می‌اندازد، به احتمال زیاد در روزهای پیش رو به‌شدت مورد بحث قرار خواهد گرفت.

بسیاری از تحلیلگران باور دارند که سریال «مسئله‌ی سه جسم» (یا درست‌تر، مسئله‌ی سه جرم) قرار است با استقبال گسترده مواجه شود.

سریال 3Body Problem نتفلیکس؛ از تریلر تا داستان

تریلرهای منتشرشده از 3Body Problem فضایی مخوف را به تصویر می‌کشند که در آن نسل بشر برای بقا تلاش می‌کند.

یکی از بخش‌های جالب سریال برای علاقه‌مندان به حوزه‌ی فناوری، معرفی نوعی هدست واقعیت مجازی پیشرفته و آینده‌نگرانه است که شخصیت‌های سریال را وارد دنیایی عجیب می‌کند.

هدست‌های واقعیت مجازی امروزی نظیر اپل ویژن پرو و مدل‌های مختلف هدست واقعیت مجازی متا شما را وارد دنیایی می‌کنند که با محتواهای گرافیکی تولید شده است؛ اما چه می‌شد اگر در آن دنیای مجازی می‌توانستید گل‌ها را بو کنید و اشیای مجازی را در دست بگیرید؟ 3Body Problem به این سؤال پاسخ می‌دهد.

سریال 3Body Problem روی ارتباط انسان با بیگانگان فضایی و مباحث هیجان‌انگیزی در فیزیک و نجوم مثل مسئله‌ی سه جرم و پارادوکس فرمی دست می‌گذارد و توضیحاتی برای آن‌ها ارائه می‌دهد.

نکته‌ی جالب درباره‌ی 3Body Problem این است که توسط دیوید بنیاف و دی‌. بی. وایس، شورانرهای Game of Thrones، تولید شده. آن‌ها سابقه‌ی درخشانی در تولید سریال دارند و به احتمال زیاد 3Body Problem هم اثر خوش‌ساختی خواهد بود. منتقدانی که 3Body Problem را تماشا کرده‌اند، عموماً از آن رضایت دارند.

اگر به حوزه‌ی فناوری علاقه دارید و از خوره‌های مباحث علمی هستید، تماشای سریال 3Body Problem را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

نتفلیکس گفته است که سریال 3Body Problem فردا پنج‌شنبه ۲ فروردین پخش می‌شود. احتمالاً در فاصله‌ی کوتاهی پس از پخش در نتفلیکس، زیرنویس فارسی این سریال دردسترس قرار می‌گیرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات