معضل شارژ دو ساعته؛ باتری هدست ویژن پرو کابل قابل‌تعویض دارد؟

جمعه ۱۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
نمای سه رخ هدست واقعیت ترکیبی ویژن پرو
بررسی تصاویر هدست ویژن پرو نشان می‌دهد که احتمالا کابل باتری خارجی این هدست واقعیت ترکیبی را می‌توان جدا کرد.
تبلیغات

یکی از تصمیمات بحث‌برانگیز اپل در قبال هدست پیشرفته‌ی ویژن پرو، استفاده از باتری خارجی است. این باتری وزن نهایی دستگاه را پایین می‌آورد، اما جلوه‌ی جذابی به آن نمی‌دهد. حتی با وجود بهره‌مندی از باتری خارجی، شارژدهی ویژن پرو به تنها دو ساعت می‌رسد؛ با این‌حال ظاهرا ویژن پرو از باتری قابل‌تعویض استفاده می‌کند.

احتمالا شارژدهی دو ساعته‌ی ویژن پرو در بسیاری از سناریوها مشکل‌ساز نمی‌شود؛ چون می‌توان ویژن پرو را مستقیما به برق متصل کرد. ویژن پرو عموما در محیط کار و فضای داخل خانه کاربرد پیدا می‌کند، جایی که اتصال مستقیم برق همواره در دسترس است.

در نگاه اول به‌نظر می‌رسد که کابل باتری ویژن پرو را نمی‌توان جدا کرد؛ اما یک کاربر تیزبین توییتری گفته است که احتمالا امکان جدا کردن کابل وجود دارد. او در توییتش می‌نویسد که شاید کاربران بتوانند با سنجاق سیم‌کارت، کابل را جدا کنند.

باتری هدست ویژن پرو اپل از نمای نزدیک

بر اساس گزارش 9to5Mac، مشخصا باتری هدست ویژن پرو از نشانگر LED استفاده می‌کند تا کاربر متوجه تخلیه‌ی شارژ شود؛ با این‌حال وقتی از نزدیک به باتری نگاه کنید، دو حفره با ابعاد متفاوت می‌بینید. فعلا ماهیت حفره‌ی دوم مشخص نیست.

اگر با دقت باتری را ببینید، متوجه می‌شوید که در اطراف کابل نیز حفره به چشم می‌خورد؛ به‌گونه‌ای که انگار می‌توان کابل را از جایش خارج کرد. اپل فعلا درباره‌ی قابل‌تعویض‌بودن کابل باتری سخن نگفته است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات