اجرای صدهاهزار اپلیکیشن آیپد؛ هدست اپل شروع قدرتمندی خواهد داشت؟

دوشنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۰
مطالعه 1 دقیقه
زن جوان با هدست واقعیت مجازی روی صورت
افشاگری خوش‌نام می‌گوید هدست واقعیت ترکیبی اپل از همان زمان عرضه، صدها‌هزار اپلیکیشن آیپد را اجرا خواهد کرد.
تبلیغات

به‌نوشته‌ی بلومبرگ، هدست واقعیت ترکیبی اپل «صدهاهزار» اپلیکیشن آیپد را اجرا خواهد کرد تا از همان ابتدا تعداد زیادی از کاربرانی را به‌سمت خود بکشاند که برای خرید این محصول دودل هستند. اپل در تلاش است تا با هدست واقعیت ترکیبی خود افزون‌بر توسعه‌دهندگان، مصرف‌کنندگان عادی را نیز هدف قرار دهد.

اپل به‌منظور جلب رضایت کاربران عادی انواع اپلیکیشن‌ها شامل بازی و اپ‌های سلامتی و کتاب‌خوان الکترونیکی را برای هدست واقعیت ترکیبی منتشر می‌کند. کاربران هدست می‌توانند مسابقات ورزشی را نیز به‌صورت واقعیت مجازی ببینند و بازی‌هایی با کیفیت را با سایر دستگاه‌های سازگار با اپل تجربه کنند.

هدست واقعیت ترکیبی اکثر اپلیکیشن‌های اصلی آیپد ازجمله Books و Camera و FaceTime و Maps و Messages را اجرا خواهد کرد. به‌علاوه «صدها‌هزار» اپلیکیشن متفرقه‌ی آیپد از همان زمان انتشار روی هدست اجراشدنی خواهند بود.

منابع آگاه می‌گویند اپل در هدست واقعیت ترکیبی به‌طور‌ویژه روی اپلیکیشن Fitness تمرکز می‌کند. البته احتمالاً این اپلیکیشن در زمان عرضه‌ی هدست دردسترس نخواهد بود و بعداً منتشر خواهد شد.

هدست واقعیت ترکیبی اپل قرار است به باتری خارجی مجهز باشد که ازطریق درگاه مغناطیسی اختصاصی به دستگاه متصل می‌شود. این باتری فقط دو ساعت شارژ برای هدست تأمین خواهد کرد.

شایعه‌ها می‌گویند هدست واقعیت ترکیبی اپل در کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان رونمایی خواهد شد؛ کنفرانسی که برگزاری آن برای ۱۵ خرداد تعیین شده است.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات