سرویس Xbox Cloud Gaming مایکروسافت به Meta Quest اضافه می‌شود

چهارشنبه ۲۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۰
مطالعه 1 دقیقه
متا در جریان رویداد Meta Connected 2022 ضمن اعلام همکاری خود با مایکروسافت از اضافه شدن Xbox Cloud Gaming به Meta Quest خبر داد.
تبلیغات

مایکروسافت Xbox Cloud Gaming را به پلتفرم Quest VR متا خواهد آورد. این دو شرکت روز سه‌شنبه در رویداد Meta Connected 2022 همکاری خود را اعلام کردند اما تاریخ دقیقی برای روزی که سرویس مذکور به Meta Quest اضافه می‌شود تعیین نشد.

به گزارش خبرگزاری ورج، ساتیا نادلا، مدیر عامل مایکروسافت، در سخنرانی اصلی این رویداد گفت:

با Xbox Cloud Gaming می‌توانیدبازی‌های دو بعدی را با کنترلر ایکس‌باکس خود که روی صفحه‌نمایش بزرگی در کوئست نمایش داده می‌شود، بازی کنید.

مطمئناً از ابتدای مسیر کاربران قادر نخواهند بود که Halo Infinite را به‌عنوان بازی بومی واقعیت مجازی اجرا کنند. اضافه شدن سرویس مذکور به کوئست می‌تواند تجربه همه‌جانبه‌تری را حین انجام هر یک از صدها بازی موجود در کتابخانه عظیم Xbox Cloud Gaming ایجاد کند. همچنین می‌توان این همکاری را راهی دیگر برای ادامه‌ی رشد مایکروسافت در مسیر بازی‌های ابری دانست.

درضمن، متا و مایکروسافت در حال کار روی یکپارچه‌سازی بهتر Quest و بسیاری از پلتفرم‌های مایکروسافت، از جمله اپ چت محل کار تیمز و همچنین مجموعه نرم‌افزارهای Microsoft 365 هستند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات