کوله‌پشتی واقعیت مجازی Zotac VR Go 4.0 با گرافیک انویدیا RTX معرفی شد

پنج‌شنبه ۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۰
مطالعه 3 دقیقه
Zotac نسل چهارم کوله‌پشتی‌ واقعیت مجازی خود را معرفی کرد. این محصول VR GO 4.0 نام دارد و از پردازنده‌ی گرافیکی قدرتمند انویدیا RTX و پردازنده مرکزی اینتل Core i7 بهره می‌برد.
تبلیغات

کوله‌پشتی گیمینگ بی‌سیم Zotac VR GO 4.0 رسماً معرفی شد و حالا امکان ارتقای قطعات داخلی را نیز دردسترس کاربران قرار می‌دهد. با از استفاده این محصول، می‌توانید به‌طور بی‌سیم و با آزادی کامل در انجام حرکات، در بازی‌های واقعیت مجازی غوطه‌ور شوید.

Wccftech می‌نویسد کوله‌پشتی واقعیت مجازی VR GO 4.0 اکنون به فناوری‌های پیشرفته‌تری مجهز شده است که به توسعه‌دهندگان و طراحان سه‌بعدی امکان می‌دهد از نهایت خلاقیت خود برای ارائه‌ی تجربه‌های واقعیت مجازی (VR) یا واقعیت افزوده (AR) یا واقعیت ترکیبی (MR) استفاده کنند. علاوه‌براین، دسترسی به سخت‌افزار قدرتمندتر به خریداران این محصول اجازه می‌دهد تجربه‌ای همه‌جانبه‌تر در بازی‌های واقعیت مجازی داشته باشند.

کوله پشتی واقعیت مجازی Zotac VR GO 4.0

ویژگی‌های مهم Zotac VR GO 4.0:

  • پردازنده‌ی اینتل Core i7 هشت‌هسته‌ای با شانزده ترد
  • پردازنده‌ی گرافیکی انویدیا RTX A4500 با ۱۶ گیگابایت رم GDDR6
  • ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی رم DDR4 به‌همراه ۵۱۲ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی M.2 SSD
  • سیستم‌عامل پیش‌فرض ویندوز ۱۱ پرو
  • حافظه‌ی قابل‌ارتقا
  • درگاه‌های خروجی و ورودی مختلف
  • مجهز به سیستم حرارتی هوشمند
  • استفاده از پد نگه‌دارنده‌ی باکیفیت و راحت برای جلوگیری از عرق‌کردن هنگام استفاده
  • مجهز به سیستم نورپردازی Spectra 2.0 RGB
  • باتری با عمر ۵۰ دقیقه با هربار شارژ

کوله‌پشتی واقعیت مجازی بی‌سیم Zotac VR GO 4.0 به تراشه‌ی هشت‌هسته‌ای Core i7-11800H اینتل با حداکثر فرکانس ۴٫۶ گیگاهرتز مجهز شده است. این دستگاه ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی رم DDR4 SO-DIMM و ۵۱۲ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی SSD M.2 NVMe نیز دارد که می‌توان آن‌ها را ارتقا داد. همچنین، جایگاهی برای درایو ۲٫۵ اینچی SATA3 دراختیار کاربر قرار می‌دهد.

کوله پشتی واقعیت مجازی Zotac VR GO 4.0
کوله پشتی واقعیت مجازی Zotac VR GO 4.0
کوله پشتی واقعیت مجازی Zotac VR GO 4.0
کوله پشتی واقعیت مجازی Zotac VR GO 4.0

کوله‌پشتی گیمینگ واقعیت مجازی Zotac VR GO 4.0 از پردازنده‌ی گرافیکی انویدیا RTX A4500 استفاده می‌کند که شامل ۵,۸۸۸ هسته، ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی GDDR6، رابط گذرگاه ۲۵۶ بیتی و حداکثر توان مصرفی ۱۱۵ وات است که با‌‌‌توجه‌‌به این مشخصات عملکرد آن در سطح انویدیا RTX 3060 خواهد بود. این دستگاه از جدیدترین استانداردها ازجمله صفحه‌نمایش سه‌گانه 4K با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز، درگاه HDMI 2.1، درگاه DisplayPort 1.4، قابلیت نرخ نوسازی متغیر (VRR) و HDR نیز پشتیبانی می‌کند.

Zotac VR GO 4.0 به جک ۳٫۵ میلی‌متری هدفون، پنج درگاه USB 3.1 Type C، دو درگاه USB 3.0، وای‌فای 6E و بلوتوث ۵٫۲ مجهز شده است. انرژی این محصول را باتری لیتیوم‌یونی ۶۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی تأمین می‌کند و سیستم خنک‌کننده آن از محلول فن فعال تشکیل شده است که دمای هیت‌سینک‌ها را کاهش می‌دهد. ابعاد اصلی این کوله‌پشتی۳۴۷٫۵ در ۲۸۰٫۴ در ۸۷٫۱ میلی‌متر است و از ماه‌های آینده روانه‌ی بازار خواهد شد. اگرچه قیمت این محصول رسماً اعلام نشده است، انتظار می‌رود با برچسب قیمتی ۲,۵۰۰ دلار یا بیشتر عرضه شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات