کنفرانس AMD در نمایشگاه CES 2019 در ۹ دقیقه

پنج‌شنبه ۲۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۰
مطالعه 2 دقیقه
خلاصه‌ی کنفرانس مطبوعاتی AMD در نمایشگاه CES 2019 را می‌توانید در ادامه‌ی این مطلب در قالب یک ویدیوی ۹ دقیقه‌ای تماشا کنید.
تبلیغات

روزهای پر تب‌و‌تاب اولیه‌ی نمایشگاه CES 2019 سرانجام به‌پایان رسیدند و شرکت‌های مختلف با برگزاری کنفرانس‌هایی اختصاصی، از جدیدترین فناوری‌های روز خود رونمایی کردند. آخرین کنفرانس مهم همایش امسال، متعلق به AMD بود؛ جایی که این شرکت از پردازنده‌های قدرتمند جدیدی رونمایی کرد و رقبا را شدیدا به‌ چالش کشید.

ای‌ام‌دی در کنفرانس مطبوعاتی‌‌اش، موارد متعدد و مهمی را به‌ نمایش گذاشت و طرفدارانش را شدیدا به‌ وجد آورد. بدون‌شک مهم‌ترین اتفاق کنفرانس شب گذشته‌، رونمایی رسمی از کارت گرافیک رادئون VII با معماری نسل دوم وگا و لیتوگرافی ۷ نانومتری بود. GPU جدید ای‌ام‌دی محصولی ایده‌آل برای گیمرها به‌شمار می‌آید و توانایی بسیار زیادی در اجرای بازی‌های روز دنیا دارد.

رادئون ۷ طبق ادعای AMD، بهترین کارت گرافیک بازار برای اجرای بازی‌ها با وضوح 4K به‌شمار می‌آید. این کارت از ۶۰ واحد پردازشی نسل دوم وگا و ۳۸۵۰ هسته‌ی پردازشی استریم AMD بهره می‌گیرد که در نوع خود بسیار درخورتوجه است.

رونمایی مهم دیگر AMD، به نسل سوم رایزن مربوط می‌شود. این شرکت در کنفرانس مطبوعاتی‌اش به‌صورت رسمی قدرتمندترین پردازنده‌ی دسکتاپ را با لیتوگرافی ۷ نانومتری معرفی کرد. این پردازنده‌ها برای عرضه در سه‌ماهه‌ی دوم یا سوم سال جاری میلادی برنامه‌ریزی شده‌اند. 

در انتها از شما دعوت می‌کنیم به‌تماشای خلاصه‌ی کنفرانس مطبوعاتی ای‌ام‌دی در نمایشگاه سی‌ئی‌اس ۲۰۱۹ بنشینید:

شما کاربران محترم همچنین می‌توانید برای اطلاع از تمامی اخبار مرتبط به AMD در نمایشگاه CES 2019، به این صفحه در زومیت مراجعه کنید

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات