تماشا کنید: نگاه نزدیک به نسخه‌ی اولیه نکسوس 5X ال‌جی

سه‌شنبه ۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۰
مطالعه 1 دقیقه
گوگل ساعاتی بعد در شهر سان فرانسیسکو مراسم رسمی خود را برگزار خواهد کرد و حالا ساعاتی قبل از آغاز رسمی این مراسم شاهد فاش شدن ویدئوی نگاه نزدیک به نسخه‌ی اولیه‌ی نکسوس 5X هستیم. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

گوگل ساعاتی دیگر از دو نکسوس جدید خود پرده برخواهد داشت. اما قبل معرفی رسمی شاهد فاش شدن تمامی اطلاعات و تصاویر مربوط به نکسوس 5X و نکسوس 6P بودیم و حالا ویدئوی نگاه نزدیک به نکسوس ۵ ایکس ال‌جی نیز فاش شده است.

از مشخصات نکسوس ایکس می‌توان به صفحه نمایش ۵.۲ اینچی با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل که لکه و اثر انگشت را جذب نمی‌کند، اشاره کرد. به علاوه این گوشی مجهز به پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۰۸ با فرکانس کاری ۲ گیگاهرتز برای هر هسته، دو گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی غیرقابل افزایش خواهد بود. ابعاد این گوشی نیز ۱۴۷ در ۷۲.۶ در ۷.۹ میلی‌متر بوده و وزن آن ۱۳۷ گرم است.

این دستگاه مجهز به دوربین اصلی با حسگر ۱۲.۳ مگاپیکسلی با اندازه‌ی پیکسل ۱.۵۵ میکرون است و به دلیل داشتن دیافراگم f/2.0 می‌تواند نور بیشتری را جذب کند تا عکاسی در نور کم نیز لذت‌بخش باشد. دوربین ثانویه این گوشی نیز سنسوری ۵ مگاپیکسلی خواهد داشت.

نکسوس ۵ ایکس از امروز و پس از معرفی رسمی برای پیش‌خرید، با قیمت پایه‌ی ۳۷۹.۹۹ دلار در دسترس خواهد بود.

لینک دانلود

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات