تماشا کنید: ویدئوی منتسب به ویندوز 9 حکایت از وجود مرکز اعلانیه‌ها دارد

دوشنبه ۲۴ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۸
مطالعه 2 دقیقه
براساس آخرین شنیده‌ها مایکروسافت اواخر ماه سپتامبر نسخه‌ی پریویو ویندوز ۹ را منتشر خواهد کرد، از این‌رو اخیرا شاهد انتشار تصاویر و اخباری در مورد نسخه‌ی جدید سیستم‌عامل مایکروسافت هستیم. براساس آخرین اطلاعات که برگرفته از یک ویدئو است، می‌توان وجود مرکز اعلانیه‌های واحدی را برای این سیستم‌عامل مشاهده کرد. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

این ویدئو در شبکه‌ی WinFuture در یوتیوب منتشر شده است که نشان از ایجاد مرکز اعلانیه‌های واحدی برای ویندوز ۹ دارد و برای دسترسی به آن کافی است تا روی آیکون مربوط روی نوار ابزار ویندوز کلیک کرد. مرکز اعلانیه‌های جدید در کنار سیستم اعلانیه‌ی کنونی ویندوز قرار گرفته است که اصطلاحاً Toast نامیده می‌شود و هم‌اکنون در ویندوز ۸ شاهد وجود آن هستیم که اعلانیه‌ها در قسمت بالای سمت راست نمایش داده می‌شود.

دانلود ویدئو

مرکز اعلانیه‌های واحد ویندوز ۹ بی‌شباهت با سیستم بکار رفته در اندروید، iOS و OS X‌ نیست. همانطور که در ویدیو مورد نظر می‌توانید به‌نظاره بنشینید، اعلانیه‌ها برای هر اپلیکیشن نمایش داده می‌شود که می‌توان با اسکرول کردن تمامی اعلانیه‌ها را بصورت یکجا مشاهده کرد. با استفاده از کلید Clear All می‌توان تمام اعلانیه‌ها را بست یا این کار را برای هر یک از اعلانیه‌ها بصورت یک به یک انجام داد.

هنوز مشخص نیست که چگونه می‌توان مرکز اعلانیه‌ها را کنترل کرد و مرکز اعلانیه‌های جدید تا چه میزان می‌توانند اعلانیه نمایش دهد. برای اطلاع از آخرین جزئیات این ویندوز باید به انتظار انتشار نسخه‌ی پیش‌نمایش ویندوز ۹ بنشینیم که شنیده‌ها حکایت از انتشار بروزرسانی‌های ماهیانه برای آن دارد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات