بررسی ویدئویی گوشی ویرا V5 صاایران

دوشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۰
مطالعه 1 دقیقه
ویرا V5 صاایران نخستین گوشی هوشمند صاایران است که با دوربین سه‌گانه، حافظه‌ی ۳۲ گیگابایتی، اندروید ۹ و قیمتی رقابتی به بازار کشورمان پا گذاشته است.
تبلیغات

گوشی هوشمند ویرا V5 با برند صاایران فروخته می‌شود؛ اما در چین تولید و ایرانسل آن را در ایران توزیع می‌کند. صاایران نیز بر ایرانی‌بودن گوشی هوشمندش اصرار نمی‌کند و با درج جمله‌ی Made in China در بسته‌بندی محصول، با موضوع شفاف برخورد می‌کند. توجه کنید صاایران ویرا V5 در بازار چین با نام Ulefone Note 7P شناخته می‌شود. برچسب قیمتی ویرا V5 از همان ابتدا انتظارمان از کیفیت ساخت را پایین می‌آورد. بدنه‌ی پلاستیکی و پوشش براق دو مشخصه‌ی ظاهری اصلی گوشی در این بخش به‌شمار می‌روند؛ به‌همین‌دلیل، گوشی اقتصادی صاایران به‌سرعت اثرانگشت و کثیفی را به‌خود جذب می‌کند.

مطمئناً ویرا V5 در جایگاه گوشی هوشمند اقتصادی، نمی‌تواند برای کسانی مناسب باشد که از گوشی هوشمندشان انتظار طراحی و کیفیت ساخت عالی، نرم‌افزار به‌روز و رابط کاربری بهینه با جلوه‌ی بصری جذاب، ثبت تصاویر باکیفیت، عملکرد و بازدهی رضایت‌بخش برای اجرای بازی‌ها و استفاده‌های سنگین و شارژدهی و سرعت شارژ سریع را دارند.

بررسی ویدیویی ویرا V5

تماشا در یوتیوب | تماشا در IGTV

دیدگاه شما درباره‌ی ویرا V5 صاایران چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات