بررسی ویدیویی اکسپریا ایکس زد پریمیوم سونی

دوشنبه ۱۹ تیر ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۰
مطالعه 1 دقیقه
بررسی ویدیویی اکسپریا ایکس زد پریمیوم، پرچم‌دار شیشه‌ای و زیبای سونی که یکی از قدرتمندترین و خاص‌ترین گوشی‌های سال ۲۰۱۷ محسوب می‌شود.
تبلیغات

اکسپریا ایکس‌زد پریمیوم گوشی هوشمندی با بدنه‌ی شیشه‌ای و نمایشگری ۵.۵ اینچی است که از پنلی با رزولوشن فوق‌العاده‌ی 4K‌ بهره می‌برد؛ پشتیبانی این نمایشگر از HDR10 نیز یکی از ویژگی‌های مهم آن به شمار می‌آید. سونی این محصول را به جدیدترین و قدرتمندترین پردازنده‌ی بالارده‌ی کوالکام، یعنی اسنپدراگون ۸۳۵ و حافظه‌ی رم و ذخیره‌سازی ۴ و ۶۴ گیگابایتی مجهز کرده است؛ البته ژاپنی‌ها درگاهی را نیز برای ارتقا حافظه‌ی ذخیره‌سازی تا سقف ۲۵۶ گیگابایت در نظر گرفته‌اند. ضمن اینکه یک باتری لیتیوم یونی با ظرفیت ۳۲۳۰ میلی‌آمپر ساعت وظیفه‌ی تأمین انرژی مورد نیاز آن را بر عهده دارد.

مهم‌ترین و خاص‌ترین ویژگی اکسپریا ایکس‌زد پریمیوم، توانایی دوربین ۱۹ مگاپیکسلی آن در ثبت تصاویر صحنه‌ی آهسته با نرخ خیره‌کننده‌ی ۹۶۰ فریم‌بر‌ثانیه است که امکان ساخت ویدیوهای جذاب و زیبایی را برای کاربر فراهم می‌کند.

برای آنکه با پرچم‌دار امسال سونی بیشتر آشنا شوید، ویدیوی بررسی اختصاصی زومیت از اکسپریا ایکس‌زد پریمیوم را تماشا کنید:

تماشا در یوتیوب

برای مقایسه گوشی، اطلاع از قیمت گوشی سامسونگ، قیمت گوشی هواوی، قیمت گوشی شیائومی، قیمت گوشی آنر و آیفون اپل از بخش محصولات زومیت استفاده کنید. در این بخش تصاویر، بخش پرسش و پاسخ، اخبار مرتبط و بررسی‌های زومیت و کاربران نیز دردسترس شما قرار دارد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات