بررسی ویدیویی پی 10 هواوی

یک‌شنبه ۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
بررسی ویدیویی گوشی هوشمند پی ۱۰؛ جدیدترین پرچم‌دار هواوی که به‌زودی وارد بازار کشورمان خواهد شد.
تبلیغات
مقاله‌های مرتبط:

هواوی اواسط اسفندماه و در جریان رویدادی در کنگره‌ی جهانی موبایل ۲۰۱۷، جدیدترین پرچم‌دار خود را به جهانیان معرفی کرد. در شرایطی که امسال بسیاری از کمپانی‌ها به لحاظ طراحی، تغییرات قابل توجهی در محصولات بالارده‌ی خود به وجود آورده‌اند، هواوی پی ۱۰ ازلحاظ ظاهری تغییرات چندانی نسبت به نسل پیشین خود تجربه نکرده است و چینی‌ها امسال نیز محصولی باریک با بدنه‌ی یکپارچه‌ی فلزی برای رقابت با پرچم‌داران دیگر، روانه‌ی بازار کرده‌اند.

هواوی پی ۱۰ از همان تراشه‌ی هشت هسته‌ای کرین ۹۶۰ بهره می‌برد که پیش از این در گوشی هوشمند میت ۹ استفاده شده بود؛ اما این تراشه را ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی با قابلیت ارتقا ازطریق درگاه کارت حافظه‌ی میکرو اس‌دی همراهی می‌کنند، نمایشگر ۵.۱ اینچی پی ۱۰ همانند گذشته از نوع IPS LCD است و از رزولوشن Full HD بهره می‌برد؛ ضمن آنکه یک باتری لیتیوم یونی به ظرفیت ۳۲۰۰ میلی‌آمپر ساعت، وظیفه‌ی تأمین انرژی مورد نیاز گوشی را برعهده دارد. هواوی دوربین دوگانه‌ی ۲۰ و ۱۲ مگاپیکسلی با f/2.2 برای این گوشی در نظر گرفته است؛ ضمن آنکه وظیفه‌ی ثبت تصاویر سلفی و برقراری تماس‌های ویدیویی برعهده‌ی دوربینی ۸ مگاپیکسلی با f/1.7‌ نهاده شده است.

پیش از این بررسی پی ۱۰ هواوی را در زومیت مطالعه کرده‌اید؛ اکنون می‌توانید در این مقاله نظاره‌گر بررسی ویدیویی زومیت از پرچم‌دار جدید هواوی باشید.

تماشا در یوتیوب

برای مقایسه مشخصات فنی گوشی، اطلاع از قیمت گوشی سامسونگ، قیمت گوشی هواوی، قیمت گوشی شیائومی، قیمت گوشی آنر و iPhone اپل از بخش محصولات زومیت استفاده کنید. در این بخش تصاویر، بخش پرسش و پاسخ، اخبار مرتبط و بررسی‌های زومیت و کاربران نیز دردسترس شما قرار دارد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات