بررسی ویدیویی میت 9 هواوی

شنبه ۱۸ دی ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
میت 9 هواوی یکی از بهترین فبلت های بازار است، اما آیا می‌تواند با بزرگان و رقبای سامسونگی و اپلی خود رقابت کند و حتی از آن‌ها پیشی بگیرد؟
تبلیغات

هواوی در سری میت تمرکز ویژه‌ای بر طول عمر باتری و دوربین گوشی دارد و در عوض در سری پی با وجود اینکه همچنان دوربین مورد توجه است، اما بیشتر مُد و زیبایی گوشی مد نظر قرار می‌گیرد. این دسته‌بندی‌ای است که هواوی در نشست خبری خود در مونیخ آلمان به آن اشاره کرد؛ اما میت ۹ از نظر ظاهری و کیفیت ساخت، نه‌تنها چیزی از سری پی ۹ کم ندارد، بلکه حتی می‌توان آن را زیباتر و خوش‌ساخت‌تر از پی ۹ دانست. 

هواوی در کنفرانس رونمایی از میت ۹ اعلام کرد این گوشی آمده است تا سه مشکل اصلی گوشی‌های هوشمند فعلی بازار یعنی، طول عمر باتری کم، کیفیت پایین عکاسی در شرایط مختلف و همچنین کند شدن گوشی به‌مرور زمان را حل کند، اما آیا واقعا Mate 9 در این سه زمینه بهتر از دیگر گوشی‌های برتر بازار است؟ در گذشته بررسی متنی میت 9 هواوی را در زومیت منتشر کرده‌ بودیم و در ادامه بررسی ویدیویی این محصول را می‌توانید مشاهده کنید:

دانلود 720p  |   دانلود 360p

برای اطلاع از مقایسه مشخصات فنی و قیمت گوشی از جمله قیمت گوشی سامسونگ، قمیت موبایل شیائومی، قیمت گوشی هواوی و قیمت گوشی اپل از بخش محصولات زومیت استفاده کنید. در این بخش علاوه بر قیمت روز از معتبرترین فروشگاه‌های اینترنتی، بخشی برای پرسش سوالات کاربران نیز در نظر گرفته شده است. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات