این لامپ سقفی در نقش پروژکتور و اسپیکر هم ظاهر می‌شود

دوشنبه ۱۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۸
مطالعه 1 دقیقه
پروژکتور XGIMI Aladdin نصب شده روی سقف
XGIMI، یکی از زیر مجموعه‌های شیائومی، از محصولی رونمایی کرده است که می‌تواند به‌عنوان لامپ سقفی، پروژکتور و حتی اسپیکر مورد استفاده قرار بگیرد.
تبلیغات

XGIMI، تولیدکننده‌ انواع پرژکتور هوشمند و تلویزیون لیزری، محصولی به نام علاءالدین (Aladdin) را در رویداد CES امسال رونمایی کرده است که کاربردهای مختلفی دارد و از آن می‌توان به‌عنوان لامپ سقفی برای روشن کردن محیط، پروژکتور و اسپیکر استفاده کرد.

به گفته‌ی XGIMI، این دستگاه کاملاً روی سقف نصب می‌شود و مانند پروژکتورهای سنتی آویزان نیست. علاءالدین که بیشتر شبیه به لامپ‌های معمولی است، می‌تواند صفحه‌ی ۱۰۰ اینچی با نسبت ۰.٫۷:۱ روی دیوار ایجاد کند. علاوه‌براین، محصول جدید XGIMI می‌تواند تصاویر و همچنین صداهای آرامش‌بخشی را برای خواب پخش کند.

ناگفته نماند که XGIMI در مراسم CES امسال پروژکتور سطح بالای Horizon Max را هم به نمایش گذاشت؛ محصولی که دارای گواهینامه IMAX Enhanced برای ارائه تصاویر با کیفیت بالا و پخش صدای DTS است. Horizon Max این امکان را دارد که بهترین موقعیت دیوار را برای نمایش تصاویر پیدا کند و آن را به خاطر بسپارد. XGIMI، این قابلیت را انطباق هوشمند می‌نامد.

XGIMI هنوز به قیمت ویدئو پرژکتور های جدید خود هیچ اشاره‌ای نکرده است و هنوز مشخص نیست که این محصول رسماً چه زمانی به بازار عرضه می‌شود.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات