با این پروژکتور کوچک هر سطحی را به نمایشگر تبدیل کنید

سه‌شنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۵
مطالعه 3 دقیقه
پروژکتورهای قابل حمل Nebula Capsule 3 و Mars 3 Air در دست روی پس‌زمینه لوگو نتفلیکس
انکر از پروژکتورهای قابل حمل Nebula Capsule 3 و Mars 3 Air با حداکثر روشنایی ۲۰۰ و ۴۰۰ لومن رونمایی کرد.
تبلیغات

انکر با معرفی محصولات جدیدش با قابلیت‌های نوین و خلاقانه، نوید عصر جدیدی در فناوری سرگرمی را می‌دهد و قرار است تجربه ما را از تماشای فیلم‌ها و برنامه‌‌های تلویزیون با پروژکتور متحول کند.

به‌نقل از گیزموچاینا، انکر ادعا می‌کند Nebula Capsule 3 و Mars 3 Air اولین ویدئوپروژکتورهای قابل حمل هستند که به کاربران امکان می‌دهند به‌راحتی به Google TV برای انتقال تصویر گوشی و منبع گسترده‌ای از فیلم‌ها و سریال‌های ارائه شده توسط نتفلیکس دسترسی داشته باشند.

گوشی در حال Cast محتوا روی پروژکتور قابل حمل Mars 3 Air

پروژکتورهای Nebula Capsule 3 و Mars 3 Air وضوح 1080p ارائه می‌کنند و حجم باتری آن‌ها ۵۲ وات‌ساعت است که به‌گفته‌ی انکر تا ۲٫۵ ساعت تماشای فیلم را پشتیبانی می‌کند. با این احتساب نمی‌توان فیلم اوپنهایمر را با آن تماشا کرد؛ اما همچنان برای تماشای اکثر فیلم‌های دو ساعتی کفایت می‌کند.

حداکثر روشنایی Nebula Capsule 3 به ۲۰۰ لومن می‌رسد و از حداکثر ابعاد نمایش ۱۲۰ اینچ پشتیبانی می‌کند، درحالی که Mars 3 Air با پشتیبانی از HDR یک قدم فراتر می‌رود و می‌تواند تصویری تا ۱۵۰ اینچ با حداکثر روشنایی ۴۰۰ لومن ارائه کند.

برای پخش صدا، ویدئو پروژکتور Capsule 3 یک اسپیکر ۸ واتی دارد و Mars 3 Air نیز با دو اسپیکر ۸ واتی و پشتیبانی از صدای دالبی، فضاسازی صوتی و پخش صوت را انجام خواهد داد.

هردو ویدئو پروژکتور فوکوس خودکار، اجتناب از مانع، تناسب صفحه‌نمایش و ابزارهای تصحیح تصویر دارند تا اطمینان حاصل شود فرایند راه‌اندازی سریع و بدون دردسر باشد.

زاویه‌های پوشش پروژکتور قابل حمل Mars 3 Air روبه رو نمایشگر

ویدئو پروژکتورهای قابل‌ حمل جدید انکر هردو به بلوتوث ۵٫۱ و اتصال دوبانده‌ی وای‌فای مجهز شده‌اند تا اتصال آن‌ها با سایر دستگاه‌ها آسان‌تر انجام شود.

ابعاد پروژکتور Mars 3 Air با طراحی شیک ۱۳۳ × ۱۲۲ × ۱۷۸ میلی‌متر است و وزنش به ۱٫۷ کیلوگرم می‌رسد و بدون فدا کردن عملکرد همچنان دستگاه قابل حملی به‌حساب می‌آید. پروژکتور Capsule 3 با طراحی جع‌وجورتر ابعاد ۱۶۰ × ۷۸ × ۷۸ میلی‌متر دارد که وزنش به زیر یک کلیوگرم برابر با ۸۵۰ گرم (حدوداً چهار گوشی هوشمند) می‌رسد.

قیمت ویدئو پروژکتور انکر Nebula Capsule 3 و Mars 3 Air به‌مناسبت رونمایی با ۱۰۰ دلار تخفیف در ایالات متحده ۴۹۹٫۹۹ دلار است و بعداز این مدت قیمت به ۵۹۹٫۹۹ دلار خواهد رسید. خریداران اروپایی نیز می‌توانند Mars 3 Air را با تخفیف ۱۰۰ پوندی و ۱۰۰ یورویی با برچسب قیمتی ۴۴۹٫۹ پوند یا ۵۴۹٫۹۹ سفارش دهند.

پیش‌سفارش‌های ویدئو پروژکتور Mars 3 Air از ۲۹ نوامبر (۸ آذر) در آمریکا و از یکم دسامبر (۱۰ آذر) در اروپا ارسال می‌شود، درحالی‌که Capsule 3 تا ۱۹ آذر در آمریکا برای مشتریان ارسال می‌شود و تاریخ ارسال آن برای اروپایی‌ها هنوز اعلام نشده است.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات